کارشناسان «خبرچین» این روزها کمی تا قسمتی کم آورده‌اند. مانده‌اند که بالاخره مردم گرانی می‌خواهند یا نمی‌خواهند. قبلا یک‌سری جمعیت می‌آمدند در خیابان شعار می‌دادند که چرا گرانی است و قیمت‌ها بالاست، حالا عده‌ای می‌آیند در خیابان و شعار می‌دهند که چرا قیمت‌ها پایین است، کمی افزایش قیمت که بد نیست! با توجه به اعتصاب کامیون‌دارها و تجمع دیروز مرغداران در حمایت از گرانی، کارشناسان «خبرچین» هم کم‌کم دارند به این واقعیت پی‌می‌برند که دولت راست می‌گوید، قیمت‌ها زیادی پایین است و باید کمی قیمت را بالا برد تا مردم به آرامش برسند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۳۸

البته گفتیم قیمتها پایین است و باید بالا برود، اما نه دیگر تا این حد؛ چون دیروز خبر رسید شهریه برخی مدارس رسیده به 22میلیون تومان! اگر همین 22میلیون تومان را میدادند به خود دانشآموزان، آنقدر انگیزه درسخواندن و پیشرفت پیدا میکردند که رتبه یک کنکور بودند!

خدمات ویژه برای عقد و عروسی شنیده بودیم، اما نوبرانه اینکه دیروز خبر رسید دفاتری برای تسریع در امر طلاق ایجاد شده و عدهای هستند که پول میگیرند و طلاق را جلو میاندازند! این خدمات «ویآیپی» به زوجها برای گسستن خانواده، رکورد تازهای را ثبت کرده دستکمی از آن سنت جالب جشن طلاق که چند سال قبل مد شده بود، ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها