اصولا در سایزبندی پوشاک، دو گروه با گرفتاری‌هایی برای خوش‌پوش به نظر آمدن مواجه می‌شوند، گروه نخست آنهایی هستند که به دلیل اضافه‌وزن، شکم برجسته و چاقی نمی‌توانند آن طور که دوست دارند لباس بپوشند.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۱۶

اما گروه دوم به قول معروف از آن طرف بوم افتادهاند، ریزجثهها و آنها که خیلی لاغر هستند، اما اشتباه نکنید اغلب تولیدکنندگان سرشناس در دنیا روی این گروه دوم حساب ویژهای باز کردهاند و سایز اسمال معمولا جزء ردهبندیهای مهم به شمار میرود؛ اگرچه در داخل کشور خیلی جدی گرفته نمیشود.

خوشپوشی برای ریزنقشها ترفندهایی نیاز دارد که چندان هم سخت و ناممکن نیست. در این فرصت کوتاه به شما ریزجثهها خواهیم گفت که چطور و با چند نکته ساده، خوشپوش و آراسته باشید .

بلندپروازی ممنوع: اول آنکه خانمها و آقایان ریزنقش مراقب اندام خود باشند. چاقی و اضافه وزن همه فرضیههای شما را برای داشتن ظاهری مناسب و انتخاب لباسی درخور به هم میزند و نکته دوم اینکه اگر کسی به شما میگوید لباسهای آزاد بپوشید که بدنتان در آن گم شود جملهای کاملا غیرعلمی است اصل مهم این است که باید لباسی کاملا در سایز و اندازه خودتان بپوشید.

کفش پاشنهدار: پوشیدن کفشهای لژدار یا پاشنهدار برای شما انتخاب مناسبتری است. البته در صورتی که با پوشیدن آنها احساس راحتی کنید. اشتباه نکنید کفشهایی با پاشنههای خیلی بلند را نمیگوییم. مناسبترین اندازه پاشنه برای شما بین 5 تا 7 سانت است.

شلوار مناسب: تا میتوانید سراغ شلوارهای جذب و تنگ نروید. حتی وقتی مد هم شد نسبت به آن بیتفاوت باشید، این شلوارها پاهای شما را باریک و قد شما را کوتاهتر از آنچه هستید نشان خواهد داد. مناسبترین گزینه برای شما شلوارهای راسته و یا دمپا گشاد (معمولی) است.

کیف بزرگ ممنوع: برداشتن کیفهایی با سایز بزرگ هم از آن اشتباهاتی است که هیچگاه نباید مرتکب آن شوید. این کیفها شما را ریزتر نشان خواهد داد. در مقابل سراغ گزینههای متوسط و معمولی که این روزها طرفدار زیادی هم دارد، بروید.

عمودی، یقه هفت و تکرنگ: این سه نکته را در خرید لباسهای خود رعایت کنید. لباسهایی با طرحهای عمودی با یقههای هفت با ایجاد خطای دید شما را کشیدهتر از حد معمول نشان خواهد داد؛ بویژه اگر همه لباسهای شما تکرنگ انتخاب و هماهنگ شده باشد.

کوتاه نپوشید: کوتاه پوشیدن اصولا هیچوقت مورد تائید ما نیست، در این مورد تاکید دوچندان است، پس حواستان باشد هیچگاه شلوار، مانتو، دامن و پیراهنهای کوتاه نپوشید، اگر دنبال بلندی و کشیدهتر به نظر رسیدن هستید، دور هر لباس کوتاهی را خط بکشید.

لباستان ظریف باشد: پوشیدن لباسهای حجیم و شلوغ که به ظاهر قرار است حجمی به اندام شما اضافه کند به هر شکلی برای جثه کوچک و ظاهر ریزنقش شما بسیار نامناسب خواهد بود. پس بهتر است با انتخاب لباسهای ظریف در کنار رعایت نکات بالا ظاهر و قدی مناسب از خود نشان دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها