منتظری: الان وقت حمایت از تیم ملی است

از خیلی چیزها گذشتم تا باشم

پژمان منتظری مدافع با تجربه تیم‌ملی در فاصله 20 روز مانده به شروع جام‌جهانی می‌گوید: «درست است که خیلی از این برنامه‌ها انجام نشد اما تنها 20 روز دیگر تا جام جهانی زمان مانده و هر روز یک فرصت طلایی است که ما بهتر و منظمتر وارد جام جهانی شویم.»
کد خبر: ۱۱۴۳۸۴۸

او درباره حضورش در جام‌جهانی توضیح می‌دهد: «یک سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتم. از خیلی چیزها گذشتم که اینجا باشم. مطمئنا اگر آن هیجانات و علاقه‌ای که وجود دارد تا در جام جهانی باشیم، وجود نداشت و همچنین این حس که خودمان را برای تیم کشورمان قربانی کنیم، نبود حاضر نبودم از خانواده‌ام و از بودن کنار آنها و خیلی چیزهای دیگر بگذرم. مطمئنا جام جهانی بزرگ‌ترین رخداد ورزشی دنیاست و هر کس دوست دارد آنجا باشد. باعث افتخار است که اگر بتوانم دو جام جهانی را تجربه کنم. افتخاری است که برای رسیدن به آن خیلی سختی کشیدم و از این اتفاق خوشحال خواهم شد.»

او درباره گروه سخت تیم‌ملی در روسیه می‌گوید: «قهرمانان قاره در گروه ما هستند. ایران بهترین تیم آسیاست، مراکش قهرمان آفریقا، پرتغال قهرمان اروپا و اسپانیا قهرمان جهان. این تیم فعلی ایران، تیم خیلی خوبی است و مردم به این تیم خیلی امیدوارند. خیلی خوشحالم که بعضی وقت‌ها مردم صحبت از صعود از این گروه می‌کنند و امید دارند که این تیم بتواند صعود کند. وقتی مردم در سخت‌ترین گروه مسابقات به صعود تیم ملی امید دارند واقعا باعث خوشحالی و غرور این تیم است. من افتخار می‌کنم در این تیم هستم. این اعتماد و امید مردم به تیم ملی ایران افتخار بزرگی برای کل مجموعه تیم است.»

منتظری درباره دیدار با ترکیه توضیح می‌دهد: «مطمئنا بازی بسیار سختی در کشور ترکیه و برابر هواداران این تیم خواهیم داشت. امیدوارم تماشاگران ایرانی هم برای بازی روز دوشنبه در ورزشگاه حاضر شوند. در تیم ملی تعدادی بازیکن جوان حضور دارند و بازی برابر تیمی مثل ترکیه خیلی می‌تواند به ما کمک کند و می‌تواند به ما در رسیدن به اهدافی که در جام جهانی داریم
یاری برساند.»

منتظری در پایان از یک خواسته دارد: «الان وقت حمایت از تیم ملی ایران است. وقت برای انتقاد همیشه وجود دارد. مهم‌ترین مساله‌ای که الان وجود دارد این است که این تیم نباید با استرس وارد جام جهانی شود. در جام جهانی قبلی تعدادی بازیکن حضور داشتند که با استرس وارد مسابقات شدند. امیدوارم در این جام جهانی یک قوت قلبی وجود داشته باشد که تیم و بازیکنان بدون استرس وارد مسابقات شوند و بدانند حمایت هشتاد میلیونی پشت سر آنها وجود دارد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها