سانحه رانندگی برای سرمربی تکواندو

بهنام‌فر: به‌خیر گذشت

مهران بهنام‌فر، سرمربی تیم ملی کاراته ایران در سفر به شمال کشور دچار سانحه رانندگی شد، ولی به وی و همراهانش آسیب نرسید. مهران بهنام‌فر که بعد از بازگشت از رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی یکی از شهرهای شمالی شده بود، بر اثر حادثه واژگونی خودروی خود، دچار سانحه شد. او که بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا از سمت خود استعفا داده بود و از عملکرد تیم تحت رهبری خود رضایت نداشت.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۳۹

برای دوری از حاشیهها و خارج شدن از شرایط روحی بد خود، راهی شمال کشور شده تا ضمن استراحت بر سر مزار پدر خود حاضر شود، اما انتشار عکسی از او همه را نگران کرد. این نگرانی بیشتر به این دلیل بود که مهران ناپدید شده بود و هیچ کدام از مسئولان فدراسیون نمیتوانستند او را پیدا کنند. روز گذشته با او تماس گرفتیم تا درباره هر آنچه اتفاق افتاده حرف بزند.

خدا رحم کرد. چه اتفاقی افتاده بود آقای بهنامفر؟

پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن تصمیم گرفتم برای استراحت به شمال کشور بروم. در ابتدای جاده چالوس دچار سانحه شدم و خدا را شکر که به خودم آسیب جدی نرسید و در سلامت کامل هستم.

کمی بیشتر توضیح میدهید؟

هنوز آفتاب نزده بود که از خانه خارج شدم. دقیقا نمیدانم اما فکر میکنم ساعت حوالی شش یا شش و نیم بود که تصادف کردم. نمیدانم چه شد، اما خودروی من از مسیر خارج شد و با گارد ریل برخورد کرد. خدا را شکر میکنم که این اتفاق به خیر گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها