فدراسیون هندبال و پاسخ به حقوق 8500 دلاری سرمربی تیم ملی

شایعه است، باور نکنید!

زوران کاستارتویچ، رسما از روز گذشته همکاری اش را با فدراسیون هندبال آغاز کرد.اما همراه با این شروع همکاری شایعه شده برای این سرمربی حقوقی در حدود 8500 دلار در نظر گرفته شده است،رقمی که البته مسئولان فدراسیون آن را تائید نمی‌کنند!
کد خبر: ۱۱۴۲۱۳۷

با محمد رضا رجبی تماس گرفتیم تا از او درباره شایعاتی که وجود دارد سوال کنیم.

دبیر فدراسیون در این باره گفت: مبلغ قرارداد این مربی را نمیتوانم اعلام کنم اما به جرات میگویم این رقم هم اشتباه است.

از او سوال کردیم با وجود این اتفاق قرار است نفرات جدیدی برای دستیاری زوران به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شود یا نه که وی اضافه کرد: بحث بر این بود که وی مربی خارجی میخواهد. اگر ببینیم شرایط تیم با حضور کمک خارجی بهتر خواهد شد و به نفع ماست و در نهایت به این جمعبندی برسیم قطعا این کار را خواهیم کرد ،در غیر این صورت از کمک مربیان داخلی استفاده خواهیم کرد.

از رجبی درباره برنامههای زوران و اینکه آیا قرار است تیم ملی به اردوهای خارجی برود، سوال کردیم که گفت: تورنمنت لحاظ شده است برای اینکه بچهها کنار هم بازی کرده و هماهنگی آنها بیشتر شود. هر مربی به خاطر شناختی که از کشورها و تیمهای دیگر داشته یا دوستانی که در کشورهای دیگر دارد با در نظر گرفتن شرایط فدراسیون از لحاظ مالی و فنی اردویی را پیشبینی خواهد کرد. ما در روزهای گذشته تستهای پزشکی و آمادگی جسمانی را انجام دادیم و تیم از دیروز تا پایان اردیبهشت هر روز دو نوبت صبح و عصر در تالار هندبال تمرین دارد.

این اتفاق در حالی افتاده که زوران کاستار تویچ، سرمربی جدید تیم ملی هندبال درباره همکاری اش با ایران میگوید: من هندبالیستهای ایرانی را میشناسم. در دورههای قبلی رقابتهای آسیایی و قهرمانی آسیا آنها را دنبال کردهام. حتی آنها را در حالت عادی و لیگهای اروپایی نیز دنبال میکنم. من لژیونرهای ایرانی را در تیم دیناموبخارست، شاهو نصرتی، پویا نوروزی و دو بازیکنی را که در لیگ ترکیه بازی میکنند میشناسم و حتی میدانم یکی از آنها آسیب دیده است. من حتی بازیکنان داخلی را نیز در رقابتهای قهرمانی آسیا دنبال کردم. همچنین بازیهای آنها را در رقابتهای 2015 باشگاههای جهان دیدهام. برخی از آنها در باشگاههای آسیا شرکت داشتهاند. اکنون بیشتر در کنار آنها هستم و میتوانم شناخت بیشتری پیدا کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مدت زمانی که باقیمانده تا بازیهای آسیایی جاکارتا، برای آمادگی بازیکنان کافی است یا خیر، گفت: از نظر من برای آمادگی بازیکنان شش تا هفت هفته زمان نیاز داریم. زمانی که داریم خوب است، به خاطر این که اولین باری نیست این بازیکنان کنار هم جمع میشوند، اما به اردو و مسابقات دوستانه نیاز دارند و اگر بیشتر از شش، هفت هفته در کنار هم تمرین کنند، به نتیجه خواهیم رسید.

سرمربی مقدونیهای تیم ملی هندبال در مورد حضورش در ایران افزود: اولین بار است به ایران میآیم که خیلی عالی بود. ایران با کشورهای دیگر خیلی متفاوت است و با کشورهای اروپایی خیلی فرق میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها