پلان آخر

افتادن در دره با کامیون

علیرضا خمسه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از روزهایی گفت که سن کمی داشته و به دلیل کار پدر در راهداری مجبور بودند به شهرهای ایران سفر کنند.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۱۲

او گفت یکی از روزها سوار بر کامیون راهداری میخواسته به محل کار پدر برود که در راه کامیون به درهای میافتد اما او و راننده صدمهای نمیبینند. خمسه ادامه داد بعد از آن ماجرا به محل کار رفتند اما از سوی پدر تنبیه شده است. شب که به خانه میروند دلیل تنبیه را پرسیده و پدر هم در جواب گفته است اگر تنبیه نمیکردم و فرار نمیکردی متوجه سلامتیات نمیشدم که صدمه دیدی یا نه. در بخشی دیگر از این برنامه او از روزی گفت که به دلیل ماموریت پدر به شهری دیگر میروند و او آنجا سوار ماشین ونمانندی میشود که نردبانی هم به انتهای آن وصل بود و او معمولا روی نردبانش میایستاد که البته یک روز دوباره از روی آن به درهای افتاد.

از ارتفاع میترسم

حمید لولایی در بخش به وقت چای برنامه خوشا شیراز پاسخهای جالبی به سوالات داد. یکی اینکه خورشت فسنجان غذای مورد علاقهاش است و مدتهاست نوشابه نمیخورد. در پاسخ اینکه دستپختش چطور است هم گفت قابل تامل است و در ادامه گفت در یک برنامه آشپزی برنجی درست کرد که له شد.

درباره کیفیت حافظهاش هم گفت حافظه متوسطی دارد. او درباره ترسش از ارتفاع هم گفته یک بار در افتتاحیه برج میلاد دعوت شده اما به دلیل ترس از ارتفاع به آنجا نرفته است. او درباره خوشخندهترین آدمی هم که میشناسد از رضا عطاران نام برد. وی از هجدهسالگی به عنوان سنی که از آن رضایت داشته نام برد. آنطور که او گفته آثار مستند و فیلمهایی را که درباره جنگ جهانی است بسیار میپسندد.

پاشایی به شایعات خندید

محمد علیزاده در برنامه من و شما گفت که به آهنگ خدای احساس که برای امام حسین (ع) خوانده افتخار میکند. او در بخشی از این مصاحبه گفت که به موسیقیاش فکر میکند و به حرفهای بسیاری که در اطراف موسیقی وجود دارد اهمیتی نمیدهد و ادامه داد رسالتی دارد که به انجام آن پایبند است. وی در این مصاحبه گفت توفیق میان مردم برای کسی که به دیگران حسادت میکند ممکن نیست. او یادی از مرحوم مرتضی پاشایی کرد وگفت در روزهای پایانی عمر پاشایی که هوشیاریاش کمتر بود به اوگفتم که به دلیل حضورم در بیمارستان شایعه پیرامونم زیاد است که زندهیاد پاشایی به حرفهای من خندید.

جنگ سفر به چزابه واقعی بود

مسعود کرامتی، بازیگر سینما وتلویزیون گفت از دوران کودکی به فیلم و آثار نمایشی علاقه داشته اما وقتی برادرش به دانشکده هنر رفت این ذهنیت در او بیشتر شکل گرفت و او هم تصمیم به تحصیل در این رشته گرفت. کرامتی در برنامه خارج از کادر شبکه آیفیلم عنوان کرد افق دیدش از ابتدا کارگردانی بود آنهم فقط برای تئاتر که البته بعدها به سمت کارگردانی فیلم رفت. او گفت اولین بازی اش را برای فیلم مرحوم رسول ملاقلیپور و به پیشنهاد او انجام دادو از این کارگردان چیزهای فراوانی یاد گرفته است. او یادی از فیلم سفر به چزابه هم داشت و آن را از بهترین آثار دوران دفاع مقدس دانست و گفت بخشهای مربوط به جنگ آن واقعی بود وبرای ایجاد دود 17 هزار لاستیک آتش زدند و 500 گلوله آرپیجی واقعی شلیک کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها