رئیس کلانتری 177 خاورشهر از دستگیری دو سارق زورگیر تحت تعقیب هنگام فروش خودروی مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۸۱
دستگیری سارقان زورگیر هنگام فروش خودروی مسروقه

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، سرگرد داوود آقازاده گفت: دستگیری یکی از سارقان حرفه ای زورگیر به محض مشاهده توسط پلیس آگاهی به کلانتری اعلام، و تصویری از چهره متهم در اختیار ماموران کلانتری قرار داده شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که وی اخیراً با همدستی فردی دیگر، اقدام به سرقت خودروهای سواری و خرید و فروش اموال مسروقه به قیمت بسیار کم می کند، شناسایی مخفیگاه آنان در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تشریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم و همدستش، و مراقبت های ویژه که توسط ماموران کلانتری صورت گرفت؛ بدست آمد که متهم قصد دارد یک دستگاه خودروی سواری را که با همکاری همدستش ربوده است به ارزش 15 میلیون ریال بفروشد که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به محل فروش اعزام و هنگام فروش اموال مسروقه متهم و همدستش را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 177 خاورشهر گفت: با دستگیری متهمان و کشف خودروی مسروقه، هر دو سارق به بزه انتسابی اقرار و ضمن تکمیل پرونده در خصوص سرقت خودروی سواری و فروش آن برای ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها