با پنالتی دقیقه 92 کی روش استنلی

ذوب آهن جنگ اول را برد

دستی که باز شد و پنالتی که در وقت های اضافی توسط کی روش استنلی به ثمر رسید خلاصه ای بود از بازی ح ساس ذوب آهن و استقلال و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا. ذوب آهن یک بر صفر استقلال را برد تا حساسیت بازی برگشت دو تیم ایرانی صدچندان شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۵۳

تقریبا همه خودشان را برای یک تساوی بدون گل آماده کرده بودند. بازی هم وارد وقت‌های اضافی شده بود، اما توپی که در محوطه جریمه استقلال به دست روزبه چشمی خورد از چشم داور ژاپنی پنهان نماند. ذوب آهن روی یک موقعیت کاملا معمولی صاحب یک پنالتی ارزشمند شد و بازی را با همین یک پنالتی به سود خود خاتمه داد.

تا قبل از این ضربه چهره های درخشان بازی دروازه بان های دو تیم بودند که بارها مانع از گلزنی مهاجمان شدند. هم رشید مظاهری و هم سید مهدی رحمتی، در این بازی درخشان ظاهر شدند و بارها با واکنش های به موقع خود، دروازه ها را بسته نگه داشتند اما پنالتی استنلی، کفه ترازو را به نفع ذوب آهن سنگین کرد. جدی ترین اتفاقات بازی تا قبل از این پنالتی، مصدومیت داریوش شجاعیان در نیمه اول و اخراج محمد نژاد مهدی در نیمه دوم بود. شفر یکی از بازیکنان تاثیر گذار خود را دقایق پایانی نیمه اول از دست داد و قلعه نویی هم درست در دقیقه 90 تیمش را ده نفره دید. با این حال این اخراج برای ذوبی‌ها خوش‌یمن بود، چراکه یک دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گل برتری را زدند. حالا همه نگاه‌ها به بازی برگشت استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی است؛ دیداری که سه‌شنبه
25 اردیبهشت برگزار می شود تا تکلیف تیم صعود کننده در پایان آن مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها