روباه‌ها حیواناتی جالب و مرموزند که زندگی انفرادی را ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۶

به گزارش توریسم آنلاین، روباهها تا زمانی که بچه هستند در خانوادههای کوچک زندگی میکنند و در بزرگسالی تنها به شکار رفته و میخوابند. این حیوانات قادرند حدود 40 صدا را تقلید کنند به همین دلیل آدمها به آنها لقب حیلهگر دادهاند.

روباهها شباهت زیادی با گربهها دارند و میتوانند مانند گربهها روی نوک پا راه بروند و روی درخت بخوابند. آنها کنجکاو و بازیگوشند و میان خودشان بازیهای زیادی انجام میدهند.

با اینکه روباه حیوانی وحشی است، اما میتواند رابطه دوستانه با انسان داشته باشد و برخی با پرداخت 9000 دلار صاحب یک روباه خانگی میشوند.

حراج لامبورگینی پاپ

رهبر کاتولیکهای جهان در نظر دارد خودروی سواری لامبورگینی منحصر به فرد خود را در یک حراجی بفروشد.

به گزارش ایسنا در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، کمپانی لامبورگینی یک دستگاه خودروی سواری مدل Huracan را به پاپ فرانسیس اهدا کرد.

این خودروی منحصر بهفرد از آن زمان تاکنون بدون استفاده بوده و هیچ کس سوار آن نشده است، از این رو رهبر کاتولیکهای جهان که روی کاپوت این خودرو را نیز امضا کرده در نظر دارد در 12 میآن را در یک حراجی بفروشد.

قرار است بخشی از درآمد حاصل از این حراجی برای بازسازی خانههای مسیحیان عراقی که در تجاوز گروه تروریستی داعشی ویران شده است، هزینه شود.

همچنین بخش دیگری به زنان و دخترانی تعلق میگیرد که مورد آزار و تجاوز جنسی در باندهای قاچاق انسان قرار گرفتهاند و بقیه آن به چند بنیاد خیریه ایتالیایی اهدا میشود.

مدل خودروی لامبورگینی که به پاپ هدیه شده است، نخستین بار در نمایشگاه بینالمللی خودروی ژنو در سال 2014 با قیمت پایه 200 هزار دلار رونمایی شد، اما خودروی پاپ نمونهای سفارشی با تجهیزات منحصر به فرد است که پیش بینی میشود دهها برابر این قیمت به فروش برسد.

تفاوت ریه سالم با ریه دودی

از لحظهای که سیگار و قلیان را وارد دهانتان میکنید، شروع به کشتن خودتان میکنید. هرچند سرفه و سایر علائم هشدار دهنده خفیفتر از آن هستند که شما را از این عادت بد بر حذر دارند، اما شاید با دیدن این تصویر سیگار و قلیان را ترک کنید.

به گزارش جامجم آنلاین، آماندا الر (Amanda Eller) پرستار کارولینای شمالی، یک مقایسه تصویری از ریههای افراد سالم و دودی به اشتراک گذاشته است. این تفاوت آنقدر فاحش است که نزدیک به 500 هزار نفر تاکنون آن را به اشتراک گذاشتهاند. با دیدن این تصاویر براحتی میتوانید ریههای سالم را تشخیص دهید. ریههای سالم، قرمز صورتی هستند در حالی که ریه کسانی که 20 سال است سیگار مصرف میکنند، کاملا سوخته و نابود شده به نظر میرسد.

ساخت زیردریایی انسان نما

ارتش آمریکا بتازگی ساخت نوعی زیردریایی را که در زیر آب به ربات انسان نما تبدیل میشود به پایان رسانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این ربات زیر دریایی چند منظوره به کشتی مادر نیاز ندارد و میتواند صدها مایل در زیر آب قبل از دگرگون شدن ظاهر خود حرکت کند.

سپس در مقصد مورد نظر دستهای ربات گسترش و قابلیت هدایت از راه دور را پیدا میکند. این زیر دریایی (Aquanaut) نام دارد و به وسیله شرکت هوستون مکاترونیک (Houston Mechatronics) با پشتیبانی ورزات دفاع آمریکا ساخته شده است.

کارشناسان سازنده ربات زیردریایی اعلام کردهاند، ساخت ربات تحولی در دنیای زیردریاییهای چندمنظوره است. ربات حدود 1050 کیلوگرم وزن دارد و میتوان به وسیله قایق یا بالگرد آن را ازخشکی به سطح دریا انتقال داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها