رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا آمریکا که در بستر احتضار افتاده برای آنکه نشان دهد تا پای گور سر مواضعش ایستاده، از ترامپ خواست در مراسم ترحیمش شرکت نکند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۴۱
مک کین: ترامپ به مراسم تدفینم نیا!

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جان مک‌ کین رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا آمریکا که با بیماری سرطان مغز دست‌وپنجه نرم می‌کند و گفته می‌شود در بستر احتضار افتاده، وصیت کرده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مراسم تدفین وی حاضر نشود.

گفته می‌شود ۲ نفر از نزدیکان مک‌کین درخواست وی را به اطلاع کاخ سفید رسانده و به جای ترامپ خواستار حضور مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در مراسم تدفین رفیق‌شان شده‌اند.

ترامپ در مراسم ترحیم «باربارا بوش» همسر جرج بوش پدر رئیس جمهوری اسبق آمریکا نیز به بهانه اینکه مبادا مسائل امنیتی دست‌وپاگیر در روند اجرای مراسم اخلال ایجاد کند، شرکت نکرد و همسرش ملانیا را به آنجا فرستاد حال‌آنکه اختلاف وی و خانواده بوش بر کسی پوشیده نیست.

این درحالی است که رابطه مک‌کین و ترامپ نیز پرتنش است و سناتور ۸۱ ساله بسیاری از اظهارات و رفتارهای رئیس جمهوری آمریکا را دور از شان حزب جمهوریخواه می‌داند.

باتوجه به آنکه مک‌کین یکی از اسطوره‌های حزب جمهوریخواه تلقی می‌شود؛ وصیت وی مبنی بر عدم حضور ترامپ در مراسم ترحیمش، خدشه بزرگی به وجهه رئیس جمهور آمریکا و به منزله این خواهد بود که حتی از آن دنیا هم قادر به تلخ کردن کام حریف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها