همان‌طور که می‌دانید جیمیل، سرویس ارائه ایمیلی است که گوگل در اختیار کاربران قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۹۹

این سرویس اکنون کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد و تقریبا میتوان گفت همچون جستوجوگر گوگل، گوی سبقت را از رقبا ربوده و محبوبترین سرویس مدیریت ایمیل در سراسر جهان است.

شاید جیمیل از روز اولی که در اختیار کاربران قرار گرفت چندان تغییر خاصی نکرده باشد (بهجز فرم ورود به آن که تغییری سراسری در کل سرویسهای گوگل بود)، اما این روزها تغییرات زیادی در جیمیل رخ داده که آن را بیش از پیش جذاب و کاربردی کرده است.

دوست دارید امکانات و طراحی جدید جیمیل را روی حساب کاربری خود فعال کنید و از همین حالا از جیمیل و قدرتهای نهفته در آن استفاده کنید؟

به حساب کاربری خود در سرویس جیمیل وارد شوید.

از بالاـ سمت راست صفحه روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخدنده است کلیک کرده و از منوی بهنمایش درآمده روی گزینه Try the new Gmail کلیک کنید.

به همین راحتی محیط جذاب و جدید جیمیل به همراه امکانات بیشتر در اختیار شما قرار میگیرد.

فضای بیشتر

در صورتیکه بخواهید فضای کار بیشتری را به فهرست ایمیلها اختصاص دهید کافیست روی آیکون منوی اصلی در بالا ـ سمت چپ (کنار لوگوی جیمیل) کلیک کنید تا ستون سمت چپ نرمافزار به حالت جمع درآمده و فضای میانی جیمیل بزرگتر شود.

نکته: امکاناتی همچون پاسخهای هوشمندانه، قابلیت Snooze، مدیریت تقویم، فهرست کارها و یادداشتهای همیشه همراه از جمله مواردی هستند که علاوه بر طراحی جدید در اختیار شما قرار میگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها