شبکه تلویزیونی استارز مجموعه «و اینک آخرالزمان» را تهیه و تولید می‌کند. اما تماشاگران قاب کوچک نباید اشتباه کرده و تصور کنند این شبکه قصد بازسازی تلویزیونی درام جنگی معروف فرانسیس فورد کاپولا را دارد! تنها ارتباط بین این مجموعه تلویزیونی و آن فیلم سینمایی، نام آنهاست و نه هیچ چیز دیگر. کار تلویزیونی استارز هیچ ارتباطی به فیلم جنجالی دهه 70 میلادی کاپولا با بازی مارلون براندو ندارد. اتفاقا برعکس حال و هوای تیره و تار و مخوف فیلم کاپولا، مجموعه استارز رویکردی کمدی و خنده دار دارد. استیون سودربرگ فیلمساز مطرح کانادایی، مدیر تولید و اینک آخرالزمان است. گرگ آراکی خالق مجموعه و یکی از نویسندگان فیلمنامه آن است. مجموعه در 11 اپیزود تهیه می‌شود و هر قسمت آن، نیم‌ساعت خواهد بود. کارگردان تمام 11 اپیزود مجموعه هم خود آراکی است.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۴۵

این کمدی درام خانوادگی و اجتماعی، چهار نوجوان را در راس ماجراجویی هایش دارد. آنها چهار دوست و هم مدرسهای هستند که در غوغای شهر و زندگی صنعتی، تجربههای تازهای را کسب کرده و با بخشی از واقعیتهای زندگی روزمره آشنا میشوند. مسائلی مثل شهرت، پول، درس و تحصیل و دوست داشتن والدین و خانواده، از جمله چیزهایی است که این چهار دوست را به چالش میکشد و دیدگاههایشان را در معرض آزمایش قرار میدهد. در هر قسمت مجموعه، کاراکترهای اصلی آن با یک موضوع و مشکل روبهرو میشوند. قصه سریال تلاش میکند آنها را در مسیری که طی میکنند (و تصمیماتی که میگیرند) آزاد بگذارد و اجازه دهد خودشان بر مشکلات غلبه کنند. در پایان داستان مجموعه، هیچ یک از این چهار نفر همان کسانی نیستند که در شروع پخش بودهاند.

سودربرگ میگوید لحن روایتی داستان از ریتم تندی برخوردار است، تا بتواند تماشاگران نوجوان مجموعه را با خود همراه کند. تاکید این فیلمساز کاناداییتبار بر این است که داستانهای مجموعه، لحن شعاری نخواهند داشت و ماجراها را به زبانی طنز تعریف و بیان خواهند کرد. پیامهای داستان هم قرار است در دل ماجراها گنجانده شود و به قول معروف، رو و عیان نباشد. داستان مجموعه در شهر لس آنجلس اتفاق میافتد و قرار است هالیوود و ستارگان سرشناس آن هم، بخشی از مجموعه باشند. شرکت مستقل فیلمسازی لاینزگیت که شریک کاری شبکه استارز است، پخش بینالمللی مجموعه را در کشورهای مختلف به عهده دارد. رسانههای گروهی با توجه به همکاری نزدیک سودربرگ با و اینک آخرالزمان، از علاقه او به قاب کوچک خبر میدهند. ظاهرا این روزها این علاقه بیشتر هم شده است! در چند سال اخیر و با وجود کارگردانی تعدادی فیلم سینمایی، همکاری سودربرگ با مجموعههای تلویزیونی بسیار بیشتر شده است. در سه سال اخیر، او مدیر تولید حداقل چهار مجموعه تلویزیونی بوده است. سودربرگ حتی اپیزودهایی از مجموعه پر رمز و راز «موزائیک» را کارگردانی هم کرد. این مجموعه را شبکه HBO تهیه و تولید کرد و سودربرگ، مدیر تولید و یکی از تهیه کنندگانش بود. استقبال تماشاگران از این مجموعه خوب بود و باعث شد فصلهای بعدی آن هم وارد مرحله تولید شود. اما شبکه استارز اعلام کرده سودربرگ قرار نیست به عنوان کارگردان پشت دوربین هیچیک از اپیزودهای و اینک آخرالزمان قرار گیرد.

مهبد آستانی

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها