در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
اگر بخواهیم جامجم را مورد تحلیل و نقد قرار دهیم، باید گفت از زمان تأسیس این روزنامه تاکنون چندین بار سیاستهای اجرایی و اهداف آن تغییر کرده است. چند سالی است که روزنامه جامجم به کاغذ برند تبدیل شده و توانسته توجه بسیاری از مسئولان و مردم را به مطالب خود جلب کند.
قطعا سرمایههای هر بنگاه اقتصادی، مشتریان آن هستند و برای بخش مطبوعات نیز مخاطبان نقش مشتری را ایفا میکنند. در نتیجه مطالبی که به مرحله انتشار میرسد، باید بیانگر خواسته آنها باشد.
در بخشهای مختلف روزنامه قطعا افراد زیادی زحمت میکشند و آنچه به چاپ میرسد، چکیدهای از آن زحمات است. به یاد دارم یکبار از گروه اقتصاد با من تماس گرفتند که در جلسه بودم. در آن موقع نتوانستم پاسخ دهم. نکته جالب این بود که یک استاد دانشگاه نزد من نشسته بود و متوجه شدم از همین روزنامه با ایشان هم تماس گرفتند. آن موقع متوجه شدم برای گزارشهایی که چند کارشناس اظهارنظر میکنند قطعا به تعداد ده برابر آن تماس و پیگیری شده تا تعداد اندکی به نتیجه برسد. همچنین یکبار دیگر برای مصاحبه تماس گرفتند و موضوعی را مطرح کردند که از آن اطلاع نداشتم. وقتی از خبرنگار مربوط جویا شدم که این موضوع را از کجا شنیدید، گفت: یک فرد در مورد آن به ما خبر داد و ما بازدید حضوری از آن منطقه داشتیم.
مهمترین رسالتی که روزنامه جامجم را با سایر رسانهها متمایز میکند، انقلابی بودن آن است. این روزنامه توانسته بخوبی خواستههای مردم را طبق اصول قانون اساسی به گوش مسئولان برساند. دفاع از نظام اسلامی ایران یک راهبرد ویژه برای کشور است که جامجم این وظیفه را خوب انجام داده است. پیگیری مطالبات مردم یکی از مهمترین اهدافی است که روزنامه جامجم دارد و امیدواریم در ادامه مسیر خود موفقتر از گذشته باشد.
بیژن عبدی
اقتصاددان
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر