جشنواره فیلم کن 2018 با فیلم «همه می‌دانند» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار کار خود را شروع می‌کند. فرهادی اگر چه سال پیش با فیلمی در جشنواره کن حضور نداشت، اما در مراسم افتتاحیه کن حاضر بود و از کن به عنوان مکانی برای دیالوگ مردم از طریق سینما یاد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۶۸

به گزارش ایسنا، فیلم «همه میدانند» که در تاریخ 8 می(18 اردیبهشت) به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن اولین نمایش جهانی خود را تجربه میکند، قرار است از 20 سپتامبر (29 شهریور) نیز در سینماهای کشور روسیه اکران عمومی خود را آغاز کند. طبق اعلام پیشین، «همه میدانند» از تاریخ 9 میو یک روز پس از افتتاحیه جشنواره کن در 400 سالن سینمایی فرانسه اکران میشود و از 13 سپتامبر (22 شهریور) نیز در سینماهای آرژانتین به روی پرده میرود. این فیلم همچنین از 14 سپتامبر (23 شهریور) نیز در سینماهای اسپانیا به روی پرده خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم «همه میدانند» آمده است: «کارولینا برای دیدار با خانوادهاش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمیگردد. در این سفر که پیشبینی میشد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظرهای به وقوع میپیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر میگذارد».

در فیلم «همه میدانند» که فیلمبرداری آن اواخر نوامبر سال گذشته در مادرید به پایان رسید، علاوه بر «پنهلوپه کروز»، «خاویر باردم» بازیگر مطرح اسپانیایی از دیگر بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

مدیریت هنری فیلم بر عهده «کلارا نوتاری» و طراح لباس نیز «سونیا گرانده» است. هایده صفی یاری تدوینگر و «دانیل فونترودونا» مدیر صدابرداری فیلم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها