تازه‌ترین توضیحات توفیقی درباره قرارداد مرد آلمانی

شفر یک سال دیگر سرمربی ماست

وینفرد شفر هنوز قرارداد خود را با استقلال تمدید نکرده است. باشگاه و این مربی آلمانی مشغول مذاکره هستند و افتخاری مدیرعامل باشگاه می‌گوید به احتمال زیاد این همکاری ادامه پیدا می‌کند و او قراردادش را تمدید خواهد کرد. اخیرا اسپانسر آبی‌ها قول داده بخش عمده‌ای از پول قرارداد این مربی را در فصل جدید تامین کند. این مسأله نگرانی آبی‌ها را برای نگه داشتن او از بین برده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۸۵

در همین حال پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه هم میگوید از این بابت مشکلی وجود ندارد. او توضیح میدهد وینفرد شفر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و در بحثهای صورت گرفته، درباره تمدید دو ساله قرارداد با این مربی صحبت کردهاند. توفیقی در این باره به جام ورزشی توضیح میدهد: «ما با وینفرد شفر اصلا بحث مالی نداریم. بحثی که بین ما و ایشان وجود دارد، درباره مدت زمان قرارداد است. شفر یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و از همین حالا برای فصل بعد در کنار ماست ولی باشگاه میخواهد قرارداد او را طولانیتر کند. طبیعتا وقتی زمان قرارداد عوض شود، ما باید یک قرارداد تازه هم بنویسیم و به همین خاطر تغییراتی خواهیم داشت.» یکی از بحثها اما به نظر میرسد بحث مالی است. به هر حال برای همه مشخص شده که شفر بیشتر از مبلغ توافقی که با استقلال داشته، میخواهد. توفیقی اما این مسأله را رد میکند: «نه، همان طور که گفت با این مربی اصلا بحث مالی نداریم. میخواهیم قرارداد ایشان را علاوه بر یک سالی که دارد، یک یا دو سال دیگر تمدید کنیم. یعنی در نهایت قرارداد دو یا سه ساله با او میبندیم. به همین خاطر در حال مذاکره هستیم.»

معاون باشگاه در پاسخ به این پرسش که آیا گرانی دلار شما را نگران نمیکند، میگوید: «خب این نگرانی فقط برای ما نیست و برای کل کشور است.»

نشانهها از ماندن قطعی شفر در استقلال خبر میدهد. او پیش از این که با استقلال تمدید کند، با اسپانسر برای فصل بعد قرارداد بسته است! یک برند پوشاک ورزشی اخیرا با او، برانکو، بیرانوند و حسینی گلر دو تیم قرارداد بسته است. وقتی او پیش از امضای قرارداد فصل جدید، با اسپانسر فصل بعد لباس خود قرارداد بسته کاملا مشخص است که میخواهد بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها