وعده بازگشت با یک کار جدید موضوعی بود که داریوش فرضیایی آن را در برنامه حالا خورشید اعلام کرد و البته گفت اثری هم برای نمایش خانگی تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۷۸

از سفرش به هند هم گفت و از مردم آنجا تعریف و تمجید کرد که با عقاید و مذاهب متفاوت کنار یکدیگر هستند و بسیار صبورند و حتی با داشتن کمترین امکانات فکر میکنند خوشبختند. فرضیایی در ادامه این صحبتها آهنگ هندی هم در برنامه اجرا کرد. این حضور شاد البته با اشکهای فرضیایی هم همراه بود جایی که از فوت پدرش حرف زد و لطمه سنگینی که از این بابت متوجه او و اطرافیانش شد. رشیدپور هم در این برنامه ضمن یاد کردن از همکاریشان در رادیو جوان اشارهای به روزهایی داشت که فرضیایی در رادیو کارهای فوقالعاده انجام میداد و اجراهای طنز داشت و صداسازی میکرد.

چند ماه صدایم رفت

با بازپخش برنامه حضورزنده یاد بهرام زند در دورهمی یادی از این صداپیشه قدیمی و توانا شد. مرحوم زند در برنامهای که موضوعش بیماری بود گفت که یکبار دچار سرماخوردگی ادامه داری شده که تا مدتها همراهش بوده و باعث شده صدایش را به مدت چند ماه از دست بدهد و برای درمان آن همه کاری انجام داده تا اینکه بعد از مدتی دوباره صدایش برگشت. درباره چگونه کشف شدن صدایش هم گفت سالهای اول دبیرستان وقتی در مدرسه حرف میزد همه آرام شده و شنونده صدایش میشدند و این موضوع در زمانی که معلم شده بود هم ادامه داشت. مرحوم زند در این برنامه بهترین حضورهایش در عرصه صدا را فیلم گلادیاتور و مجموعههای شرلوک هلمز و ناوارو و البته مجموعههایی امام علی)ع(و مدار صفر درجه اعلام کرد.

جناب خان درتلویزیون ماندگار شد

معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما گفت: با تلاش معاونت حقوقی و امور مجلس صداوسیما و براساس پیگیریهای بهعمل آمده تمامی حقوق مالکیت طرح صنعتی، علامت تجاری و کاراکتر عروسکی جناب خان به رسانه ملی واگذار شد. محمد علی عبدالهزاده در ادامه به فارس گفته است شناسایی، جمعآوری اطلاعات ثبتی و ثبت کلیه شخصیتهای عروسکی و کارتونی، برنامههای تولیدی، علامت کلیه شبکههای تلویزیونی، نام و نشان ویژه کلیه برنامههای تولیدی در شبکههای سراسری، استانی و برونمرزی در دستور کار این معاونت قرار دارد. وی افزوده: درک اهمیت حقوق مالکیت فکری در بزرگترین سازمان تولیدکننده و مصرفکننده محتوای دیداری - شنیداری و تنها سازمان پخش کشور، به ایجاد اداره کل مالکیت فکری و حقوق بینالملل در معاونت حقوقی و امور مجلس منجر شد.

فیلمسازی کار گرانی است

حرفهای علیرضا داوود نژاد در برنامه دکوپاژ شبکه افق نشان داد در محیطی بزرگ شده که تمایل به فیلم و فیلمسازی در آن بسیار بوده است. او در این برنامه گفت که از سنین کم قصه میساخت و برای بازی آن از اطرافیان کمک میگرفت. وی افزود: وقتی 20 ساله شد تصمیم گرفت فیلم بسازد. البته بعد از مدتی به دلیل مشکلاتی از فیلمسازی فاصله گرفت و رفت به کارهای دیگری مثل نجاری پرداخت، اما طاقت نیاورد و بعد از دورهای به فارابی رفت و فیلمنامهای تصویب شده را برای ساخت تحویل گرفت که شد فیلم نیاز. داوود نژاد در این برنامه اشارهای هم به محل سکونت 30 سالهاش «سلمانشهر» داشت و عنوان کرد بسیاری از فیلمهایش را آنجا ساخته است. نکته قابل توجه صحبتهایش اینکه فیلمسازی کار گرانی است و همیشه به بازگشت سرمایه نظر داشته است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها