نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: موضوع مارگزیدگی، عقرب‌گزیدگی و حشرات مشکلات زیادی برای زلزله‌زدگان ایجاد کرده است و به اهتمام جدی دولت نیاز داریم.‌
کد خبر: ۱۱۳۵۵۵۹

به گزارش خانه ملت، قاسم جاسمی درخصوص وضعیت مردم زلزلهزده کرمانشاه بعد از گذشت چند ماه از این حادثه، بیان کرد: مردم زلزلهزده همچنان گرفتار مشکلات بیشماری هستند که اگر مسئولان توجه نکنند، وضعیت مردم بدتر هم میشود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توقع ما این بود رئیسجمهور در سفر نوروزی به کرمانشاه با حوصله بیشتری از مناطق زلزلهزده بازدید میکردند ولی اینگونه نشد، بیان کرد: مردم سرپل ذهاب گلهمند بودند از این که رئیسجمهور از این شهر بازدید نکرده است. برخلاف انتظارات، آقای روحانی وارد سرپل ذهاب، ازگله و ثلاث نشدند تا از نزدیک خدمات ارائه شده را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه رئیسجمهور از یکی از روستاهای قصرشیرین و روستاهای دور افتاده سرپل ذهاب بازدید کردند، افزود: آن روز مردم سرپل ذهاب گلهمند بودند و در مقابل فرمانداری تجمع کردند تا بتوانند رئیسجمهور را ببینند و سخنان خود را بیان کنند.

جاسمی ادامه داد: مهلت برای بازپرداخت وامها هنوز صورت نگرفته، در حالی که قرار بود این وامها به صورت بلا عوض در اختیار زلزلهزدگان قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس گفت: هر چه به تابستان نزدیکتر شویم، دمای مناطق زلزلهزده و مناطق گرمسیری سرپل ذهاب بالاتر میرود و تا حدود 35 درجه تا 40 درجه نیز میرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها