امروز تولدش است. محسن تنابنده را می‌گوییم. بازیگر خوب سینما و تلویزیون که تعطیلات عید نوروز را هم با «پایتخت 5» مهمان خانه‌هایمان بود و به نوروزمان رنگ و بوی دیگری بخشید. او 26 فروردین 1354 در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۷۲

هر چند بیشتر در نقش‌های طنز درخشیده یا بهتر است بگوییم بازی‌های طنازانه اش در ذهن مردم باقی مانده است، اما این بازیگر تجربه بازی در نقش شخصیت‌هایی جدی را هم دارد و در آنها هم توانسته بدرخشد. نمونه یکی از این تجربه‌هایش اکنون روی پرده سینماست و می‌توانید با تماشای فیلم «فراری» ساخته علیرضا داوود نژاد نقش متفاوت و بازی خوب تنابنده را مشاهده کنید. البته او برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر دو سال گذشته را هم از آن خود کرده است. البته در صفحه 11 امروز می‌توانید گزارش همکارمان را هم درباره این فیلم که موفق به دریافت چهار سیمرغ بلورین هم شده بود، بخوانید.

پنج‌گانه‌های پایتخت هم که حالا می‌توان گفت بخشی از خاطرات نوروزی مردم محسوب می‌شود و موفق شده در دل مردم حسابی جا باز کند، از جمله کارهای معروف تنابنده محسوب می‌شود. او از آغاز این سریال تا نوروز امسال توانست نقی معمولی را به یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی مردم بدل کند که حتی در مهمانی‌ها و دورهمی‌هایشان هم درباره‌اش حرف بزنند. تنابنده امسال 43 ساله می‌شود و گذر زمان نشان داده، هر سال که به عمرش اضافه شده، بازی‌هایی حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر ارائه کرده است. تولد این بازیگر موفق و خاطره‌ساز را تبریک گفته و برایش بهترین‌ها را آرزو داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها