گران‌ترین مرغ و خروس دنیا با نام آیام سمانی نوعی از ماکیان سیاه‌رنگ است که بومی کشور اندونزی هستند.
کد خبر: ۱۱۳۴۲۶۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت یک جفت از این مرغ و خروس گاهی به 5000 دلار میرسد. پرها، گوشت و اندامهای داخلی این پرنده به رنگ سیاه است، اما خون جاری در رگهای آن به رنگ قرمز تیره است و تخمهایی که میگذارد نیز به رنگ تخممرغهای معمولی است.

این نژاد برای اولین بار توسط مهاجران مستعمره هلندی و در منابع آنها توصیف شده است و اولین بار در سال 1998 توسط جان استورینک، به اروپا وارد شد.

حراج خاصترین تابلوی هیتلر

پرتره رنگروغن که گفته میشود دیکتاتور نازی، آدولف هیتلر از معشوقه فرانسویاش کشیده است این هفته در یک حراجی آلمانی با قیمت پایه 60 هزار یورو برای فروش عرضه میشود.

به گزارش خبرآنلاین، این نقاشی رنگروغن که در ابعاد 63 در 48 سانتیمتر است امضای A. Hitler و تاریخ 1916 را دارد. پرترهای از شارلوت لوبیویی، زنی فرانسوی است که هیتلر درطول جنگ جهانی اول زمانیکه در فرانسه خدمت میکرد او را ملاقات کرد. رایش سوم پیشاز دهه 20 میلادی و قبلاز رسیدن به قدرت این نقاشی را کشیده است.

حراجی ویدلر در نورمبرگ آلمان در خبری اعلام کرد این نقاشی را که «پرتره یک دختر» نام دارد حدود سال 1967 یک کارخانهدار فنلاندی خرید.

معشوقه فرانسوی دیکتاتور آلمان نازی در این پرتره، روسری قرمزی به سر دارد که سایه سنگینی از آن روی صورتش انداخته و یک چنگک در دست گرفته است.

بارش غاز مرده

دهها غاز مرده در یک شهر آمریکایی از آسمان به زمین افتادند.

به گزارش ایسنا، در شهر آیداهو فالز آمریکا بیش از 50 غاز مرده از آسمان به زمین افتادند. این حادثه پس از رعد و برق شدید و توفان و تگرگ اتفاق افتاده است.

جاکوب برل، نماینده دپارتمان شکار، علت مرگ این غازها را رعد و برق اعلام کرد و گفته است علت حادثه فقط تگرگ نبوده، چون هنگام تگرگ غازها به زمین میآیند و پناه میگیرند.

یخزدگی بزرگترین دریاچه آب شیرین

دریاچه بایکال بزرگترین منبع آب شیرین جهان به شمار میآید؛ این دریاچه در فصل زمستان و اوایل بهار در کشور روسیه به علت شدت سرمای هوا منجمد است.

به گزارش فارس، دریاچه بایکال دریاچهای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میان استان ایرکوتسک و جمهوری بوریاتیاست. این دریاچه هفتمین دریاچه بزرگ جهان است و در فهرست میراث جهانی قرار دارد. دریاچه بایکال، حاصل فروافتادگی زمین است. دریاچه بایکال بزرگترین منبع آب شیرین جهان به شمار میآید؛ تقریبا 20 درصد تمام آب شیرین غیرمنجمد سطحی روی کره زمین در این دریاچه قرار دارد. دریاچه بایکال همچنیندارای زلالترین آب در میان دریاچههای جهان است و با قدمتی 25میلیون ساله، قدیمیترین دریاچه جهان نیز بهشمار میآید.حجم آب شیرین دریاچه بایکال از مجموع آبهای دریاچههای بزرگ در آمریکا نیز بیشتر است.این دریاچه با عمق 1642 متر عمیقترین دریاچه جهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها