دنیل کریگ رسما تائید کرد پروژه بعدی سینمایی او بازی در بیست‌ و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند خواهد بود. کریگ در حالی از بازگشت به نقش مامور 007 برای پنجمین بار صحبت کرده که اخبار مبنی بر حضور دنی بویل را به عنوان کارگردان این فیلم تائید نکرده و از حضور احتمالی وی در این پروژه خبر داده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۴۷

به گزارش ایسنا، دنی بویل، کارگردان برنده اسکار انگلیسی فیلم «میلیونر زاغهنشین» پیش از این به عنوان گزینه اصلی کارگردانی جدیدترین قسمت از مجموعه فیلمهای جیمز باند معرفی شده است.

دنیل کریگ در چهار فیلم شامل کازینو رویال، ذرهای آرامش، سقوط آسمانی و شبح در نقش مامور 007 ایفای نقش کرده است اما پس از عدم تمایل او به تکرار این نقش، گمانهزنیهای زیادی برای انتخاب جیمز باند آینده و جایگزینی او با چهرههایی چون ادریس آلبا، آدریان ترنر، هنری کویل، دامیان لوئیس و تام هاردی مطرح شده بود.

دنیل کریگ در حال حاضر در جایگاه دوم بادوامترین بازیگران جیمز باند قرار دارد و 11 سال است ایفاگر نقش اصلی این مجموعه است. راجر مور با بازی در هفت فیلم طی 12 سال باسابقهترین بازیگر نقش جیمز باند محسوب میشود.

فیلم اسپکتر یا شبح، بیست و چهارمین و جدیدترین فیلم از مجموعه فیلمهای جیمز باند بود که سال 2015 توسط سام مندس کارگردانی شد و در نهایت به فروش جهانی بیش از 872میلیون دلار در سینماها دست یافت، اما رکورد فروش این مجموعه در اختیار فیلم «سقوط آسمانی» به کارگردانی مندس و با حضور کریگ و خاویر باردم در نقش منفی در سال 2012 است که 1/1 میلیارد دلار در سطح جهان فروخت. سری فیلمهای جیمز باند با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروشترین سری فیلمهای ادامهدار بعد از مجموعه هری پاتر قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها