در جزیره ایکاریا از هر سه نفر، یک نفر تا 90 سال عمر می‌کند. بیشتر جمعیت این جزیره تا صد سال زندگی می‌کنند. راز عمر طولانی ساکنان جزیره در طبیعت بهشتی این جزیره است که در دریای اژه قرار دارد. وجود هشت چشمه درمانی و حضور کم گردشگران در این منطقه دلایلی برای زندگی شاد در ایکاریاست.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۳۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کسی در این جزیره احساس تنهایی نمیکند و حدود ده هزار نفر خوشبینانه و دوستانه کنار هم زندگی میکنند. در ایکاریا هیچ فشار و عجلهای وجود ندارد، مردم با نهایت توان کار در مسیرهای کوهستانی پیادهروی و میوههای باغستانهای خودشان را مصرف میکنند. مردم ایکاریا عاشق روغن زیتون، نان، شیر بز و دمنوش هستند. آنها شبها وقت خود را با همسایهها و به صرف یک نوشیدنی سپری میکنند. یکی از زنان 101 ساله ایکاریا در روز تولدش درباره راز طول عمرش به شوخی گفت: «ما اینجا تنها کاری که انجام میدهیم این است که مرگ را فراموش میکنیم!»

کودک شکننده !

کودکی ششساله به نام ریکو کویین که در شهر تورنتو زندگی میکند از بدو تولد مبتلا به بیماری (Osteogeneses Imperfecta Type Three) است که بر اثر آن دچار شکستگی اعضای بدن حتی با کوچکترین لمس یا اشاره میشود.

به گزارش دیلیمیل، شدت این عارضه در کودک به اندازهای است که مجبور به استفاده از صندلی چرخدار برای حرکت و جابهجایی است.

او در زمان تولد با پنج شکستگی به دنیا آمد و دریک سال اول زندگی خود دچار 80 شکستگی و تاکنون دچار بیش از 500 شکستگی شده است.

بر اثر این بیماری ژنتیک، استخوانهای ریکو بسیار نازک و شکننده است، اسکنهای رادیولوژی موارد بی شماری از شکستگی را در بدن او نشان میدهد و ریکو مجبور است به شکل دائم در حالت گچگرفتگی و استفاده از آتل برای ترمیم شکستگی بهسر ببرد.

این قرمز دوستداشتنی !

برخی منابع نزدیک به اپل میگویند این شرکت قصد دارد دو نسخه بهروز شده از آیفونهای 8 و 8 پلاس را به رنگ قرمز روانه بازار کند.

به گزارش مهر، فروش این گوشیها از دیروز آغاز شده و در این زمینه توافقهایی با برخی فروشندگان عمده و اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا به عمل آمده است.

پیش از این اپل بعد از عرضه گوشیهای آیفون 7 و 7 پلاس مدلهای قرمز رنگ آنها را هم عرضه کرده بود. تولید این گوشیها در شهریور سال گذشته و همزمان با رونمایی از آیفون 8، 8 پلاس و ایکس آغاز شد.

تولید این گوشیها در سال گذشته با هدف جمعآوری کمک مالی برای مقابله با بیماریهایی همچون ایدز، مالاریا و سل صورت گرفت و از این طریق 30 میلیون دلار بودجه به همین منظور تهیه شد. اپل در مجموع از این طریق و با استفاده از شیوههایی همچون برخی فعالیتهای خلاقانه در زمینه فروش خدمات و محصولات از طریق فروشگاه اپ استور خود 160 میلیون دلار به مبارزه با بیماریهای یادشده کمک
کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها