مرادی: در فوتبال میلیاردی خرج می‌کنند، اما پول ما را نمی‌دهند

صدای قهرمان المپیک هم درآمد

سهراب مرادی، قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک با گلایه از پرداخت نشدن قراردادشان توسط باشگاه ذوب‌آهن بیان‌ کرد: ما دو سال پیش برای تیم ذوب‌آهن وزنه زدیم و این تیم قهرمان لیگ برتر ایران شد و سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را گرفت، اما چهار نفر هستیم که 70 درصد مبلغ قراردادمان پرداخت نشده است و اکنون بعد از این دو سال ارزش آن پول دیگر نصف شده؛ یعنی اگر صد میلیون طلب داشتیم دیگر ارزش 50 میلیون هم ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰۶

مرادی با گلایه از سعید آذری گفت: آذری از جنس وزنهبرداری و رئیس هیات وزنهبرداری اصفهان است، اما متاسفانه دارد حال وزنهبرداران را میگیرد. یک سال و نیم است که به ما میگویند ده روز دیگر پول را واریز میکنند و حتی قول دادند اسفند سال گذشته مبلغ موردنظر پرداخت شود، اما باز هم خبری نشد. هر بار میگویند باشگاه پول ندارد. جالب است میتوانند برای فوتبال هزینه میلیاردی کنند اما

300 - 200 میلیون پول وزنهبرداران را ندارند که بدهند. وزنهبرداران افرادی نیستند که بخواهند به باشگاه بروند و دعوا یا بیاحترامی کنند اما حتما باید کار به شکایت و رسانهها کشیده شود تا قرارداد ما را به صورت کامل پرداخت کنند؟ ما یک زمانی انتظار داشتیم ذوبآهن از وزنهبرداری حمایت کند، اما دیگر آن را هم نمیخواهیم و فقط انتظار داریم مبلغ قرارداد ما را به صورت کامل پرداخت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها