افشاگری عادل فردوسی‌پور؛

به من پیشنهادهای مالی زیادی شد

عادل فردوسی‌پور، مجری محبوب برنامه 90 مهمان برنامه دورهمی بود و حرف‌های زیادی زد. حضور او با استقبال گرم مهران مدیری و همین‌طور تشویق زیاد حضار همراه بود. عادل در بخشی از برنامه وقتی با این سوال روبه‌رو شد که آیا تا به حال از 90 خسته شده، گفت: «مقطعی بوده بگم بابا بسه دیگه!» عادل اعتقاد داشت همین که مسئولان نقد پذیر نیستند او را اذیت می‌کند و در ادامه گفت: «عشق و علاقه باعث شد ناملایمتی‌ها را به جان بخرم. هیچ‌وقت روی آنتن هم سعی نکردم ناراحتی ام را بروز دهم. فشارها گاهی روی من زیاد بود اما کمر خم نکردم. خیلی جنگیدم و الان خوشحالم این مسیر را طی کرده‌ام و برنامه را به جایگاهی رساندم که مخاطب زیادی دارد.»
کد خبر: ۱۱۳۳۰۹۷

عادل وقتی با این سوال روبهرو شد که تا به حال به او پیشنهاد مالی هم شده با خنده پاسخ داد: «خیلی. انواع و اقسام پیشنهادهای مالی داشتم بخصوص در سالهای اول کارم. جامعه فوتبال زیاد از من شناخت نداشتند و میگفتند فلان چیز را بگو ما فلان کار را میکنیم. بعدها همه فهمیدند که نباید برای این کارها سمت من بیایند.»

او درباره فساد و مافیا در فوتبال هم گفت: «هر جا پول باشد فساد و مافیا هم هست. متاسفانه فوتبال پلشتیهایی که نباید داشته باشد را دارد.» مدیری در ادامه با خنده به عادل گفت که همیشه وقتی مهمانها را دعوا میاندازد خیلی خوشحال میشود، او هم جواب داد: «این را تکذیب میکنم.» عادل ادامه داد: «البته ما اگر برنامه با ریتم تند، ولههای قشنگ و همه چیز عالی بسازیم مردم فردایش میگویند برنامه 90 را دیدی؟ هیچی نداشت! من میخواهم دیدگاه مردم را عوض کنم. باید به این مرحله برسیم که استانداردها دعا نباشد. شده که من در برنامه ام کلی دعوا داشتم ولی برنامه خوب نبوده است . بعدش گفتم که چرا باید این اتفاق میافتاد؟ به هر حال این چیزها اجتناب ناپذیر است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها