در روزهای دید و بازدید چه بر ورزش پرحاشیه گذشت؟

فوتبال تعطیلی نداشت

کشور عملا از روز 28 اسفند به تعطیلات رفت؛ اما فوتبال خواب نداشت. بعد از بازی‌های هفته 25 لیگ برتر که آخرین دیدار آن 12 اسفند برگزار شد، 4 نماینده ایران آماده حضور در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۷۱

ذوبآهن با 3 گل مقابل الوحده شکست خورد، استقلال و العین مساوی کردند، پرسپولیس در امارات الوصل را با یک گل شکست داد و تراکتورسازی در تبریز مقابل الجزیره تساوی یک بر یک رسید.

پس از آن، همه چیز در اختیار کیروش قرار گرفت. تیم ملی در آخرین روزهای سال آماده سفر به آفریقا و اروپا شد. ساعت 7 و 45 دقیقه بامداد روز 28 اسفند تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا از آنجا راهی تونس شود. این سفر ساعت 20 روز 28 اسفند با ورود هواپیمای حامل بازیکنان به تونس تمام شد. لژیونرها در تونس خود را به اردو اضافه کردند و بازی دو تیم ایران و تونس سوم فروردین 97 هم با برتری یک بر صفر تونس تمام شد تا تیم ملی به اتریش برود. روز 7 فروردین در گراتس اتریش دو تیم ملی ایران و الجزایر در برابر هم بازی کردند که این بازی با برتری 2 بر یک ایران تمام شد. ایران در هر دو بازی نمایشی قابل قبول ارائه کرد؛ اما دفاع تیم ملی آن دفاع همیشگی نبود و این نکته مهم، هواداران فوتبال در ایران را کمی نگران کرد. بخصوص که در همان روزها، اسپانیا شش گل به آرژانتین زد تا نشان دهد در خط حمله چه تیم بیرحمی است.

بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی به ایران، دیدارهای هفته 26 لیگ برتر در روزهای 9، 10 و 11 فروردین برگزار شد. استقلال در تهران مقابل میزبانش نفت به برتری رسید و پرسپولیس مقابل مهمانش سایپا به شکست 2 بر یک تن داد تا قهرمانی سرخها یک هفته دیگر به تعویق بیفتد.

9 فروردین:

نفت تهران یک ـ استقلال تهران 2

گسترش فولاد تبریز صفر ـ صنعت نفت آبادان صفر

پرسپولیس یک ـ سایپا 2

10 فروردین:

سیاهجامگان مشهد صفر ـ استقلال خوزستان یک

سپیدرود رشت یک ـ پارسجنوبی جم صفر

ذوبآهن اصفهان 3 ـ تراکتورسازی تبریز صفر

11 فروردین:

پیکان یک ـ سپاهان صفر

فولاد یک ـ پدیده صفر

بعد از این بازیها 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا دوباره درگیر رقابتهای خود در مرحله گروهی شدند. نیمی از دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی دیروز برگزار شد و باقی دیدارها هم امروز برگزار میشود.

دیروز پرسپولیس در ازبکستان مقابل نسف قارشی قرار گرفت و استقلال هم در تهران با الریان قطر بازی کرد.

امروز هم ذوبآهن در ورزشگاه اختصاصی خود در فولادشهر اصفهان مقابل دوحیل قطر بازی میکند و تراکتورسازی هم در امارات و در ورزشگاه طحنون بن محمد برابر الاهلی عربستان قرار میگیرد.

خلاصه کلام اینکه ملیپوشان و بخصوص ملیپوشانی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم بودند، کلا طعم عید را نچشیدند و فقط در تمرین و مسابقه بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها