چهره‌ها

کیانو ریوز

کد خبر: ۱۱۳۰۷۷۳

کیانو ریوز با «ماتریکس» خود، دوباره به دیدار تماشاگران سینما میآید. نوزده سال بعد از موفقیت بالای مالی و انتقادی این ترلوژی اکشن و علمی ـ تخیلی، تهیهکنندگانش آن را به شکلی تازه به صورت بلوری وارد بازار میکنند. سه گانه ماتریکس با بالاترین کیفیت ممکن، 22 ماه می در ویترین فروشگاههای دیویدی قرار میگیرد. سازندگان فیلم گفتهاند اضافاتی در این بلوری وجود دارد، که تا به حال در هیچ جا دیده نشده است. بیل پاپ مدیر فیلمبرداری فیلم راوی این اضافات است و گفتوگوی ویژه کیانو ریوز در آن، جنبههای تازهای از کار فیلمبرداری را توضیح میدهد.

پتی جکینز

این خانم فیلمساز رسما خبر ساخت قسمت دوم «واندروومن/ زن سرگردان» را اعلام کرد. او بازیگر نقش کاراکتر منفی داستان را هم معرفی کرد. کریستین ویگ این نقش را در قسمت دوم بازی خواهد کرد! این شخصیت شرور چیتا نام دارد و از خلق و خویی مثل پلنگ چیتا برخوردار است.

گال گادوت برای دومین بار ابرقهرمان داستان خواهد بود. کمپانی والت دیزنی هنوز زمان شروع فیلمبرداری را تعیین نکرده است. قسمت اول فیلم چند ماه قبل موفق شد در کمال حیرت تحلیلگران اقتصادی سینما، به فروش بالای 700 میلیون دلاری در سطح جهانی دست پیدا کند.

ویولا دیویس

«سلطان زن» با بازی ویولا دیویس و لوپیتا نیونگ دو بازیگر سیاه پوست سینما جلوی دوربین میرود. این درام اجتماعی براساس یک ماجرای واقعی ساخته میشود. داستان فیلم در یک کشور آفریقایی و در قرن هجدهم میلادی اتفاق میافتد. حکومت دامونی در دو قرن 18 و 19، یکی از پرقدرتترین حکومتهای آفریقایی بود. دیویس در داستان فیلم، ژنرال یک ارتش زنانه است. او با دختر خود (نیونگ) مبارزهای همهجانبه را علیه استعمار و ارتش فرانسه سازماندهی میکنند. طرح اصلی فیلم را ماریو بلو بازیگر سینما ارائه داده و خودش از تهیهکنندگان فیلم است.

آلیشیا ویکاندر

آلیشیا ویکاندر از کاراکتر خود در نسخه تازه و احیا شده «تامب رایدر» به عنوان یک لارا کرافت جوان تر اسم میبرد، که با نسل جوانتر سینما همراهی و احساسات آنها را درک میکند. نسخه تازه این فیلم، دنبالهای بر مجموعه فیلم موفقی است که دو دهه قبل با بازی آنجلینا جولی تهیه شد. کمپانی برادران وارنر تهیهکننده فیلم، آن را برای این هفته اکران عمومی میکند. ویکاندر میگوید: «با فیلمهای جولی بزرگ شدم و تامب رایدر او، از جمله فیلمهای مورد علاقه ام بوده است. خوشحالم که نقشی را بازی میکنم که او قبل از این به عهده داشته است.» او به این نکته اشاره میکند که برای حضور نقش لارا کرافت، سه ماه تمرین سخت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها