شفر دنبال دو سه بازیکن

استقلال 97 چه تغییراتی دارد؟

وینفرد شفر، سرمربی استقلال فهرست خریدها و خروجی‌های تیم را به مسئولان باشگاه اعلام کرده و به گفته اعضای کمیته فنی قرار است بزودی فهرست کتبی خود را هم به آنها بدهد. استقلال سال 97 به احتمال زیاد تغییرات زیادی نسبت به استقلال سال 96 نخواهد داشت و وینفرد شفر برخلاف علیرضا منصوریان قصد دارد اسکلت اصلی تیمش را حفظ کند. شایعاتی درباره جدایی احتمالی خسرو حیدری و پژمان منتظری از استقلال شنیده می‌شود، ولی ظاهرا این دو بازیکن در تیم می‌مانند. هر دو یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارند. منتظری در این باره می‌گوید: «من وقتی بازیکن استقلال هستم کجا بروم؟» حیدری هم در این باره می‌گوید: «من یک سال دیگر با تیم قرارداد دارم و بازیکن باشگاه هستم.»
کد خبر: ۱۱۳۰۵۷۱

درباره خروجیهای استقلال شایعات زیاد است. پادوانی مدافع این تیم قطعا در تیم فصل جدید نیست چون نمیتواند بازی کند. به دلیل مشکلاتی که برای پادو به وجود آمده او مجبور است از فوتبال کنارهگیری کند. درباره جدایی جابر انصاری هم شایعاتی شنیده میشود. البته شفر چیزی درباره وضعیت این بازیکنان نگفته است. وینفرد شفر قصد دارد برای دو پست بازیکن بگیرد. در میانه زمین او نیازی به بازیکن ندارد، ولی یک فوروارد و یک دفاع آخر میخواهد. هنوز مشخص نیست چه بازیکنانی مد نظر او هستند، ولی این احتمال وجود دارد که قرارداد بویان فسخ شود و یک خارجی دیگر به استقلال بیاید.

پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال هم درباره شایعات اخیری که مربوط به خرید بازیکنان جدیدشان است میگوید: «نمیدانم این شایعات از کجا راه افتاده و جالب است ما هنوز وسط فصل هستیم. هنوز سه ماه تا فصل نقل و انتقالات باقی مانده و هر روز یک اسم برای حضور در استقلال مطرح میشود. اینها فقط شایعه است و شما میدانید استقلال هم باید در فینال جام حذفی بازی کند و هم باید در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد پس طبیعتا الان فرصتی برای نقل و انتقالات نیست و مشخص است که این مسائل فقط در حد شایعه و گمانهزنی مطرح میشود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها