منتظری: به آینده خوشبین هستم

خدا کند سال 96 زود تمام شود

پژمان منتظری، مدافع استقلال و تیم ملی سال بسیار سختی را سپری کرد. او بدشانسی‌های زیادی آورد. بدشانس‌های این بازیکن از بازی رفت تیم ملی با چین آغاز شد. کتف او در جریان این مسابقه شکست و نیم فصل را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹۷

منتظری بعد از بازگشت دوباره نیمفصل بازی کرد و در ادامه به استقلال ملحق شد. او از زمان حضور در استقلال هم بدشانسیهای زیادی آورد. خیلی زود کتف منتظری شکست. وقتی بازگشت تبدیل به بازیکن نیمکتنشین شد و وقتی هم شفر به او اعتماد کرد دوباره بدشانسی پشت بدشانسی آمد.

منتظری یکی دو بار مقصر شکست استقلال معرفی شد و اوج بدشانسیاش دیدار با العین بود. در بازی رفت دو تیم، داور یک پنالتی کاملا مشکوک روی بازیکن حریف گرفت و در کمال بدشانسی منتظری پشت این بازیکن بود.

پژمان میگوید در آن صحنه کوچکترین برخوردی با بازیکن العین نداشت و در واقع او قربانی شد. پژمان در این روزهای آخر سال به جام ورزشی میگوید: واقعا سال بدی بود و دوست دارم سال 96 هر چه زودتر تمام شد. چیزی نمانده و امیدوارم برای سال 97 دیگر بدشانسی نداشته باشم. خیلی روزهای سختی داشتم. او البته از دو مربی اش تمجید میکند و میگوید: کارلوس کیروش و شفر در این مدت خیلی از من حمایت کردند و باید از آنها تشکر کنم. روزهای سختی داشتم و الان خدا را شکر به وضعیت خوبی رسیدهام و امیدوارم بتوانم در سال جدید بازیهای خوبی برای تیم ملی و استقلال انجام دهم. به آینده خیلی خوشبین هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها