مهدی مجتهد، مدیر شبکه آی‌فیلم، ناصر حجازی‌فر را به مدیریت کانال آی فیلم 2 این شبکه که پخش آزمایشی آن از چندی پیش شروع شده، منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۷۵

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، آیفیلم 2 کانال چهارم این شبکه و در واقع آیفیلم فارسی برای کشورهای افغانستان، تاجیکستان و فارسی زبانان منطقه آسیای مرکزی است. کانال فارسی زبان آی فیلم 2 در آستانه فرا رسیدن نوروز به عنوان نماد اشتراک فرهنگی و آیینی ملت های ایران، افغانستان و تاجیکستان بزودی افتتاح میشود.

تاکید شورای مدیران سیما بر حفظ ارزش های دفاع مقدس

در آستانه تعطیلات نوروز و عزیمت کاروان های راهیان نور به مناطق جنوب و غرب کشور، سردار بهمن کارگر، رئیس ستاد راهیان نور مهمان شورای مدیران معاونت سیما شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، در این جلسه رضا پورحسین، قائم مقام معاونت سیما با ارائه گزارشی از تولیدات سیمای جمهوری اسلامی با موضوع دفاع مقدس تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، در تمامی شبکه ها علاوه بر کارهای مختلف تولیدی در قالب های گوناگون و با موضوع زمینه دفاع مقدس، باکسی با عنوان و موضوع راهیان نور آماده شده است.

در ادامه این جلسه، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نقش رسانه ملی در ترویج فرهنگ ایثار و جانبازی را پررنگ دانست و افزود: بهرغم تلاش های دشمن در راه اندازی شبکه های معاند با جمهوری اسلامی، مردم ایران همچنان اخباردقیق و موثق را از رسانه ملی دنبال می کنند.

نشست صمیمانه تهیه کنندگان و مجریان
با مدیران شبکه یک

درآستانه عید نوروز و آغاز سال 1397، تهیه کنندگان و مجریان با مدیران شبکه یک دیدار و درباره مسائل و موضوعات گوناگون تولید و اجرای برنامه های زنده و تولیدی گفت وگو کردند. به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در این دیدار علاوه بر حضور علیرضا برازش، مدیرشبکه یک و مدیران گروه ها، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن مهاجرانی عضو شورای اندیشه ورزی شبکه یک و دکتر علی شیوا عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی نیز شرکت داشتند. مدیرشبکه یک طی سخنانی تاکید کرد: انتظار رئیس سازمان صدا و سیما از شبکه ها و برنامه سازان این است که مجریان، استانداردهای کلامی را در برنامه ها رعایت کنند.

ادامه تصویربرداری «سامو بندری» در بوشهر

سیدعلیرضا سبط احمدی، تهیهکننده از ادامه تصویربرداری «سامو بندری» اولین سریال ابراهیم فروزش در بندرگاه و هلیله بندر بوشهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی سریال، در این روزها علاوه بر حسن پورشیرازی و مائده طهماسبی،علی صداقت، فاطمه دهقان، رضوان زارع و آتنا مهیمنی از بازیگران بوشهری جلوی دوربین احمدیان رفتند.

در این سریال تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان بوشهری و محلی حضور دارند و با پروژه سامو بندری همکاری می کنند. این سریال در 35 قسمت و پنج اپیزود هفت قسمتی که هر قسمت 45 دقیقه است، ساخته خواهد شد. سامو بندری برای گروه نوجوان مرکز سیمافیلم در حال تصویربرداری است.

راهکار کاهش تلفات جادهای نوروزی در «360 درجه»

دهمین قسمت از برنامه تلویزیونی« 360 درجه »به مناسبت آغاز سفرهای نوروزی مردم سراغ آمار تلفات جاده‌‌ای در کشور رفته است تا راهکارهای کاهش این اعداد و ارقام را از زبان مسئولان پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، در ده سال گذشته بیشتر از 200 هزار نفر از هموطنانمان جانشان را در جادههای کشور از دست دادهاند. آمار کشتهشدگان جادهای در سال 83 حدود 27 هزار نفر بود، اما حالا به حدود سالانه 16هزار نفر رسیده است. 360 درجه، مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژههای مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید میشود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگیهای اصلی این برنامه تلویزیونی است. 360 درجه با تهیهکنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمتاللهی، جمعه هر هفته ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها