شنیده شده رومن پوئرتولاس هم نویسنده است و هم کارشناس مهاجرت‌های غیرقانونی! به همین دلیل در آثارش مثل همان رمان اولی که از او در ایران منتشر شده، یعنی «سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود» به مساله مهاجرت‌های غیرقانونی توجه ویژه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۲۰

از چنین نویسندهای بر میآید که دست هموطنش، ناپلئون بناپارت را بگیرد و بیندازدش به قلاب ماهیگیری یک صیاد تا برود با داعش بجنگد! رمان «ناپلئون به جنگ داعش میرود» تازهترین رمان پوئرتولاس توسط نشر ققنوس روانه بازار کتاب شده است.

82

رمان مورد نظر 82 بخش دارد مثل: نقاشیهای نفاق، خرس موصل، سه فرزند ناپلئون، ملاقات بامقامات بلندپایه، ناپلئون در الیزه، ناپلئون فکری دارد، ناپلئون عاشق میشود، مقداری ماسه سرخ، فتح دنیا، آخرین سرباز، خطابه رئیس بزرگ، ارتشی از جنس مانکنهای فرانسوی، فهرست خریدهای امپراتوری و ... .

2

از این نویسنده همین دو رمان در ایران منتشر شده و مترجم کتاب، ابوالفضل ا...دادی است که بعد از دو کتاب گویا نامبرده هنوز به شرایط عادی مراجعت نکرده است.

البته شنیده شده آقای پوئرتولاس رمان دیگری دارد به نام «دخترکی که ابری به بزرگی برج ایفل را بلعیده بود» که هنوز در ایران ترجمه و منتشر نشده است اما بعید نیست در کشوی میز ا...دادی بتوان نسخه اصلی آن را پیدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها