بیات از ملارد: هزینه‌های درمانی فرزند معلولم بسیار زیاد شده است و دیگر توان تامین این هزینه‌ها را ندارم، این در حالی است که فرزندم زیر نظر سازمان بهزیستی ملارد است، ولی این مرکز هیچ کمکی بابت هزینه‌های درمانی نمی‌کند و اعلام کرده است که بودجه نداریم. مگر این مراکز وظایفی جز کمک به امثال ما دارند که از انجام این وظایف سرباز می‌زنند؟
کد خبر: ۱۱۲۵۵۳۳

در جستوجوی عیدی کارگری

شفیعی از ساری: چرا عیدی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با فرمول کارمندی محاسبه میشود؟ مگر همه بازنشستگان تامین اجتماعی کارمند بودهاند؟

هزینه درمان برای مرگ

تهانی از تهران: بیمار بدحالمان را به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل کردیم که متاسفانه قبل از بستری کردن و رسیدگی، مسئولان این بیمارستان مقداری وجه جهت درمان طلب کردند، این درحالی است که بیمارمان کمتر از ده دقیقه بعد فوت کرد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 2 اسفند 1396 با عنوان «گله از مراکز معاینه فنی» مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با عنایت به پیادهسازی نظام مدیریت امور مشتریان(CRM) در مراکز معاینه فنی شهر تهران تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شایسته و مناسب کارکنان به مراجعین به عنوان یکی از تکالیف سازمانی در این مجموعه تعریف شده و تمام کارکنان ملزم به رعایت آن هستند. مراجعین محترم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه رفتار نامناسب از جانب کارکنان، جهت پیگیری و بررسی، نسبت به اعلام آن به مدیریت مرکز یا تماس با سامانه پاسخگو 41787 اقدام نمایند تا در این خصوص تذکرات لازم و برخوردهای اداری مقتضی با فرد خاطی صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها