رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم (مشهدمقدس تاکربلای معلی) صبح روز گذشته و با حضور فرماندار مشهد، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی و مدیرعامل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی از مشهد مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۱۱

رامین افشاری، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این مراسم گفت: این رالی از نظر انتخاب مبدأ و مقصد مسیر یک رالی بینظیر با طول 2917 کیلومتر است که یکی از پرترددترین کریدورهای کشور به شمار میرود و از استانهای خراسان رضوی، سمنان، قم، مرکزی، لرستان و ایلام عبور کرده و در نهایت به کربلا رسیده و اختتامیه رالی در پنجمین روز سفر در کربلا برگزار میشود.

محمدرحیم نوروزیان، فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت: این اتفاق که برای اولینبار در کشور رقم میخورد، کار بسیار ارزشمندی است، چرا که در زمینه شادی و نشاط خلأ داریم و این رالی نشاط و شادابی و هیجان سالمی را به مردم و خانوادهها القا میکند، ضمن این که یک سفر معنوی نیز بهحساب میآید و پیام صلح و دوستی ملت ایران را به مردم عراق میرساند.

پرچم مطهر امام رضا(ع) از سوی خادمان رضوی در جوار بارگاه منور امام هشتم به رالی حرم تا حرم اهدا شد تا در حرم امام حسین(ع) نصب شود./ جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها