احسان حدادی: کمپ دوومیدانی ایران را راه می‌اندازیم

طلای المپیک را می‌خواهم

احسان حدادی و پایان یکی از مهم‌ترین اردوهایش با مربی آمریکایی. احسان پس از این که در المپیک چندان موفق نبود، اصلا انگیزه‌هایش را از دست نداده است.او تمام تلاشش را می‌کند تا خودش را برای بازی‌های آسیایی به بالاترین سطح آمادگی برساند و به قول خودش: «حرف‌هایی که در سینه دارد را بیان کند.» نایب‌قهرمان المپیک لندن در گفت‌وگویی با جام‌جم از برنامه‌هایی که پیش رو دارد، می‌گوید.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۹۹

اردوی سه هفتهای شما در کیش به پایان رسید. درباره این اردو حرف بزنید.

نکتهای که وجود دارد این است که مک ویلکینز نکات خوبی را میگوید و من هم مثل یک شاگرد خوب هرچه را آموزش میدهد، یاد میگیرم. او تواناییهای زیادی دارد. افتخار میکنم که زیر نظر او کار میکنم. در همین مدت پیشنهادهای زیادی از کشورهای دیگر داشته است که برود و کلاسهای آموزشی برگزار کند.

برنامهات برای المپیک کسب طلاست؟

تمام تلاشم کسب مدال طلاست. یعنی چیزی غیر از مدال طلا من را راضی نمیکند. دوومیدانی ما از سایر کشورها عقب است و باید تلاش خودمان را بکنیم تا این عقبافتادگی جبران شود.

بازیهای آسیایی چطور؟

اولویتهایم را برای شما میشمارم. بازیهای آسیایی جاکارتا،جهانی دوحه 2019 و المپیک 2020 توکیو. امیدوارم بتوانم از تجربیات ارزنده مک به نحو احسن استفاده کنم تا در این مسابقات ضمن ثبت رکوردهای خوب به مدال هم برسم.

برنامههای تمرینیات در روزهای آینده به چه صورت است؟

طبق برنامه قرارشده ظرف یک هفته تا ده روز آینده به آمریکا بروم و سه مسابقه هم در آنجا خواهم داشت که امیدوارم این اردوها باعث شود به آمادگی لازم برای مسابقات پیش رو برسم. احتمالا پس از پایان اردوی آمریکا به آلمان سفر میکنم.

در یکی از مصاحبه هایت درباره احداث یک کمپ حرف زده بودی. ماجرای آن چیست؟

مک کمپ بزرگی در اورگان آمریکا دارد و خوشبختانه طرحهای اولیه را برای احداث کمپی دیگر در ایران آن هم در تهران روی کاغذ پیاده کرده است. حتی در جلسهای که با سلطانیفر وزیر ورزش هم داشتم او قول داد هرچه سریعتر کارهای مربوط به این کمپ را پیگیری کند تا آن را راهاندازی کنیم. امیدوارم پیش از شروع اردویم این وعده مسئولان عملی شود. فدراسیون باید کارهای اولیه این طرح را انجام بدهد تا زودتر این کمپ را افتتاح کنیم.

حرفی مانده که بخواهی بزنی؟

یک سریها دور و بر دوومیدانی هستند که صلاح این رشته ورزشی را نمیخواهند. آنها باید بدانند هرگز به اهدافی که دارند نمیرسند.حضور مربیانی مثل مک در اینجا به همه ورزشکاران ما کمک میکند و باعث پیشرفت خواهد شد.ورزشکاران ما همه مستعد هستند،فقط باید یکی باشد نکات آموزشی را به آنها یاد بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها