سید عزت‌ا... ضرغامی، رئیس پیشین رسانه ملی، بتازگی مطلبی را در وصف فیلم «تنگه ابوقریب» در کانال تلگرام خود منتشر کرد که متن آن به این شرح است: امروز فیلم سینمایی تنگه ابوقریب که شرح رشادت‌های گردان عمار از لشکر محمد رسول‌ا...(ص) در حفظ این تنگه استراتژیک و نجات خوزستان از خطر سقوط کامل در روزهای آخر جنگ است را دیدم.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۸۶

کپشن آخر فیلم، نام دهها شهید گردان عمار را یکجا به رخ مخاطب میکشد. انگار قهرمانان فیلم زنده میشوند و میراثداران امروز را به حرمتداری از خون پاکشان دعوت میکنند.

همه عوامل سازنده فیلم عالی ظاهر شدهاند. از جلوههای ویژه آقای روزبهانی تا بازیهای درخشان بازیگران و از همه مهمتر کارگردانی فوقالعاده بهرام توکلی، همگی افتخار سینمای ما هستند.

اگر آن روز حافظان کم تعداد تنگه احد نتوانستند مانع پیروزی کفار شوند، اما جوانان غیور ایرانی توانستند تنگه ابوقریب را حفظ کنند و لشکر پرتعداد و مکانیزه صدام را به عقب برانند. آفرین بر آنان!

پی نوشت

امروز پس از جلسهای که با سردار اشتری، فرمانده محترم ناجا داشتم، مستقیم به مراسم تدفین شهید مدافع امنیت شهید محمدحسین حدادیان در گ لزار شهدای امامزاده علیاکبر(ع) چیذر رفتم.

چهره نورانی این شهید و نحوه شهادت جانگدازش دلها را متوجه شهید حججی میکرد. مادر بزرگوارش از مداح مجلس خواسته بود مرثیه «اربا، اربا» را بخواند و چه مشابهت عجیبی بود با آنچه بر سر پیکر پاک این شهید آوردند.

روضه، مکشوفتر از آن بود که این قلم توان نقل آن را داشته باشد.

این شهید عزیز و دیگر شهدای 30 بهمن، فرزندان راستین کمانداران احد و ابوقریب هستند که اجازه نمیدهند دشمنان ملت مسلمان ایران، با آشوب و جنایت، کشور را از درون دچار ضعف و شکست کنند. آفرین بر آنان!

ظریفی میگفت، آیا نکیر و منکر جرأت میکنند از مالک اشتر بپرسند، امام تو کیست؟!

من هم وقتی تلقینات خوانده میشد، با خود گفتم آیا او سؤال و جواب دارد؟!

آنچه در سینهام عقده شده بود به مادر بزرگوارش گفتم و قدری راحت شدم. او و فرزندش بزرگتر از وصف امثال ما هستند.

آیا دشمنان ملت جرأت خواهند کرد سخنان آتشین این مادر شجاع را در فضای مجازی و شبکههای ماهوارهایشان منتشر کنند؟! هرگز!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها