به گزارش جام جم آنلاین از عصر ایران، نسل جدید پژو 508 قرار است در نمایشگاه ژنو ارائه دهنده زبان طراحی جدید برای برند فرانسوی باشد و طیف وسیعی از فناوریهای جدید را در خود جای دهد.
احتمالا این خودرو ظاهری شبیه کوپهها به خود خواهد گرفت و خطوط سقفی شیکتری را در خود جای خواهد داد.
خودرو ویژگیهای بیشتری را از مدل مفهومی «اینستینکت» قرض خواهد گرفت که در سال گذشته در ژنو به نمایش درآمده است.
براساس برخی از گزارشها این خودرو احتمالا به سامانه پیشرفته نیمه خودران مجز خواهد شد که برخی از خودروسازهای برجسته مانند مرسدس بنز یا آئودی در خودروهای خود از آن بهره میبرند.
انتظار داریم مدلهای پلاگین هیبرید و استیشن خودرو به ردیف سدانهای مرسوم و متداول 508 اضافه شوند.
پژو در این بخش پیروی راهی است که پیشتر فولکسواگن در خصوص پاسات انجام داده است. فورد نیز این روند را در خودروی موندئوی خود عملیاتی کرده است.
رشد بیسابقه suv ها در اروپا باعث کاهش مشتریان سدانها شده و خودروسازان تلاش دارند با استفاده از ترفندهای ویژه مانند افزایش فناوریها یا تغییر ظاهر خودروها گروههای ویژهای از مشتریان خود را حفظ کنند.
خودروسازی پژو، 508 کنونی را در سال 2011 به عنوان جایگزینی برای 407 های کوچکتر و 607 های بزرگتر معرفی کرد.
این خودرو قبلا از همان پلتفرمهای «pf3» بهره میبرد که قبلا در سیتروئن C5 به کار رفته است اما اینک طراحی «EMP2» در ساختار 508 به کار رفته که در بسیاری از خودروهای پژو، سیتروئن، اوپل، دیاس و حتی تویوتا به کار میرود.
خودروهای 308 هاچبک، کراساوورهای 3008 و 5008 نیز از پلتفرم EMP2 بهره میبرند. ایرکراس C5 و کراسبک DS7 نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست اداره کل روابطعمومی و امور بینالملل سازمان نظام پزشکی کشور مطرح شد
فرزاد آشوبی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد