حالا دیگر می‌توان گفت انیمیشن ایرانی دارد راه خودش را در عرصه رقابت‌های بین‌المللی هم پیدا می‌کند. در حالی که این روزها انیمیشن «فیلشاه» در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حال اکران است و مورد استقبال هم قرار گرفته و منتقدان هم می‌گویند بسیار به استانداردهای جهانی نزدیک است، خبر رسیده یک انیمیشن ایرانی هالیوودی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۰۵

آنطور که سینماپرس گزارش کرده، انیمیشن «ما» ساخته فاطمه فدایی دارستانی به عنوان یکی از رقابتکنندگان بخش نیمهنهایی جشنواره فیلم هالیوود اسکرینینگز (HSFF) انتخاب شده است.

لیست ورودیهایی که موفق شدهاند به مرحله فینال این جشنواره راه یابند تا روز شنبه بیستوهشتم بهمن ماه منتشر خواهد شد. بخشی از این جشنواره آنلاین و بخش دیگر آن زنده است و فقط پروژههایی که به عنوان فینالیست انتخاب شوند در مراسم زنده آن به نمایش درخواهند آمد. این مراسم یکشنبه 20 اسفند در شهر سانتا مونیکا واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

فیلم انیمیشن سه دقیقهای «ما» تا به حال در چند جشنواره ملی و بینالمللی به عنوان برنده برگزیده شده است. داستان این فیلم محصول بهمن 94، روایتگر دو خواهر است که زیر آوار گیر افتادهاند و منتظرند پدرشان برای نجات آنها بیاید.

فاطمه فدایی دارستانی که علاوه بر کارگردانی و فیلمنامهنویسی به کارهای گرافیکی و عکاسی نیز مشغول است، مسئولیت تهیه استوری برد، طراحی کاراکتر و فضا و همچنین تدوین و تهیهکنندگی این انیمیشن را به عهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها