صنعت نفت ـ پرسپولیس؛ تکرار مسابقه‌ای که قرمزها را حذف کرد

برانکو در فکر انتقام

پرسپولیس برانکو امروز فقط به یک چیز فکر می‌کند: انتقام. بازی دو تیم در جام حذفی هشت روز بعد از بازی دو تیم در لیگ برتر بود. پرسپولیس بازی لیگ را (که باید 4 مهر برگزار می‌شد و 20 آذر انجام شد) با 2 گل به سود خود تمام کرد؛ اما بازی جام حذفی را در ضربات پنالتی به حریف آبادانی واگذار کرد. آن بازی هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد. آن بازی پرسپولیس را از جام حذفی بیرون کرد. شاید اگر پرسپولیس در آن بازی مغلوب صنعت نفت نمی‌شد، بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی هیجان و جذابیتی عجیب پیدا می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۰

حالا پرسپولیس بعد از گذشت 58 روز از آن بازی، به دنبال انتقام است. برانکو اگرچه در به کار بردن واژهها سعی میکند احتیاط به خرج دهد و از کلمات بهتری استفاده کند؛ اما هیچ چیز به اندازه برد نمیتواند او و تیمش را آرام کند.

برانکو برای این بازی تیمی در اختیار دارد که در لیگ خیلی راحت بازی میکند و خیلی راحت نتیجه میگیرد. از بیرانوند و سید جلال گرفته تا وحید امیری و علی علیپور. دغدغه هواداران پرشمار پرسپولیس این است که این تیم چگونه باید در لیگ قهرمانان هم حاضر شود؟ آنها میدانند که محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات زمستان امسال و تابستان سال بعد چه تبعاتی برای تیم به دنبال خواهد داشت. برانکو هم این را خوب میداند. او شاید به روی خودش نیاورد؛ اما خوب میداند که تیم برای جنگیدن در این دو میدان بزرگی مانند لیگ ایران و آسیا نیاز به بنیه قویتری دارد.

پرسپولیس عملا قهرمان لیگ ایران شده و همه این را میدانند که بیهوده نباید ادعایی داشته باشند. اما دغدغه و مشکل اصلی هواداران و برانکو جای دیگری است. جایی که نیاز به قدرت و انرژی بیشتری است.

حریف امروز پرسپولیس عملکردی سینوسی داشته و مشخص نیست که در بازی امروز، منحنی رو به بالاست یا رو به پایین. صنعت نفت در یک بازی بیایراد است و در بازی بعدی پرانتقاد کار میکند. مشخص نیست بازی امروز نوبت کدام چهره تیم است. البته هفتههاست که صدای اعتراض فراز کمالوند بلند شده و تیمش را مظلوم خوانده. تیمی که نه پول میگیرد و نه نگاه مدیری را به دنبال خود دارد. این را حمید فرخنژاد هم در سفر به آبادان گفت.

کاش صنعت نفت تا این حد تنها نبود و کسی پیدا میشد که دستش را بگیرد.کمالوند برای این بازی مثلث خطرناک خود را در اختیار دارد. لوسیانو پریرا، کرار جاسم و آگوستو سزار مثلثی مرگبار ساختهاند. مثلثی که 72 درصد گلهای این فصل صنعت نفت را زده است. از کار انداختن این مثلث، شاید بزرگترین برنامه برانکو در بازی امروز باشد. او استاد آنالیز است و خوب میداند چگونه برنامههای تاکتیکی حریف را خنثی کند.

لحظهشماری برای دربی حساس تبریز

ساعت 14 و 15 دقیقه امروز تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان گسترش فولاد است. دیداری که به نظر میرسد بسیار جذاب شود. گسترش فولاد بعد از آنکه با فیروز کریمی از بحران خارج شد، نمایشهایی بینقص ارائه کرد. تراکتورسازی هم از زمان آمدن ساغلام تیم دیگری شده و بخصوص با برد هفته قبل مقابل پدیده وضعیت مطلوبی پیدا کرده. بازی تراکتور و گسترش آن هم در ورزشگاه یادگار و به میزبانی تراکتور، اولین نمایش ساغلام و شاگردانش در برابر تماشاگران خودی است و هواداران دوست دارند یک برد شیرین را جشن بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها