منصوریان که گفته بود اتفاقی نمی‌افتد!

استقلالی‌ها و یک حسرت بزرگ

عملکرد کاوه رضایی در لیگ بلژیک باز هم به تصمیمات اشتباه سرمربی وقت این تیم صحه گذاشت. زمانی که کاوه رضایی به شارلوا رفت، علیرضا منصوریان نیز شهباززاده را جانشین او کرد و از خط آتش رویایی استقلال با حضور شهباززاده و قربانی صحبت کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۸۷

سرمربی استقلال در حالی که ارسلان مطهری بدون تیم بود و پرسپولیسیها از چند هفته به شروع لیگ با منشا قرارداد بسته بودند ادعا کرد رفتن رضایی مشکلساز نمیشود با همین خط حمله تیمی میسازد که هواداران در ورزشگاه آزادی 90 دقیقههای رویایی ببینند، اما با گذشت 22 هفته از لیگ ایران مشخص شد نه حرف منصوریان درست بود و نه عملکرد شهباززاده. مهاجمی که بعد از جدایی از استقلال راهی قطر شده بود تنها یک بازی برای تیمش انجام داد و در اوایل بازی دوم آسیب دید تا باز هم در طول این فصل که برای او تمام شده است گلی به ثمر نرساند.

شهباززاده در دو فصل اخیر فقط 2 گل در لیگ ترکیه برای آلانیا اسپور و فینال جام حذفی برای نفت تهران زده است. حالا کاوه رضایی در آن سوی دنیا در لیگ بلژیک با زدن 11 گل یکی از مدعیان آقای گلی است و در تیم ملی هم چشم کیروش را گرفته است و استقلال با ضعف گلزنی مواجه بوده و توان جذب مهاجم جدید را هم ندارد. هواداران استقلال هم فقط حسرت میخورند که چرا به سرمربی وقت اعتماد کردند و حالا تاوانش را پس میدهند آن هم در حالی که باشگاه از جذب مهاجم ناتوان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها