گفته بودم هنوز می‌توانم در انگلیس بازی کنم

دژاگه: انگیزه زیادی دارم

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران سرانجام به باشگاه ناتینگهام فارست که از قدیمی ترین باشگاههای انگلیس است پیوست. این تیم در چمپیونز شیپ حضور دارد و قطعا حضور در این لیگ یک چالش خوب برای اشکان در آستانه جام جهانی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۶۴

خیلیها تصور میکردند عمر فوتبال دژاگه در اروپا به پایان رسیده و این بازیکن باید به لیگ برتر ایران برگردد. وینفرد شفر سرمربی استقلال تا لحظه آخر تلاش کرد تا این بازیکن را به ایران بیاورد. او چند بار با دژاگه صحبت کرد ولی اشکان گفته بود هدف اصلیاش حضور در فوتبال اروپاست. حالا او به تیمی انگلیسی ملحق شده؛ جایی که آرزوی حضور هر کدام از بازیکنان ایرانی است. خیلی از ستارههای لیگ برتر حتی نمیتوانند نزدیک انگلیس شوند و مجبورند از لیگهایی مثل سوئد، نروژ و... در اروپا استارت بزنند، ولی اشکان در 31 سالگی همچنان میتواند در اروپا بازی کند. دژاگه درباره حضور در ناتینگهام فارست میگوید: « تجربه بازی در انگلیس را دارم و میدانم سبک بازی تیمها چطور است. با تجربه قبلی که داشتم وقتی پیشنهاد ناتینگهام رسید تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد امضا کنم. من قبلا نشان دادهام در انگلیس میتوانم خوب بازی کنم. سبک فوتبالم به این کشور میخورد. تجربه خیلی خوبی در فولام داشتم. زمانیکه از این تیم میخواستم جدا شوم پیشنهادات زیادی از لیگ برتر بود ولی حالا بعد از چند سال بازگشتهام و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.»

او درباره شروع کارش در ناتینگهام میگوید: «انگیزه زیادی برای درخشش در این تیم دارم. از هر نظر آماده هستم. وقتی در لیگ قطر بازی میکردم خیلیها به من میگفتند تو دیگر آماده نیستی و نمیتوانی به اروپا برگردی ولی همان موقع گفته بودم هنوز میتوانم در انگلیس و آلمان بازی کنم. به ولفسبورگ رفتم و متاسفانه بدشانس بودم ولی امیدوارم در ناتینگهام بتوانم عملکرد واقعی ام را نشان دهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها