در شرایطی که پرسپولیس نمی‌تواند در دو فصل نقل و انتقالات بازیکنی بگیرد خبر بازگشت امید عالیشاه به این تیم می‌تواند یکی از بهترین خبرها باشد. بخصوص این‌که برانکو هم آن را تائید کند. امید یکی از کم حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود و زمانی که سرباز شد به تراکتورسازی رفت تا دین‌اش را به مملکت ادعا کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۵۷

او آخرین روزهای سربازیاش را طی میکند و چون قبلا با پرسپولیس قرارداد داشته است میتواند بدون هیچ مشکلی راهی تیم سابق خودش شود. این در حالی بود که مشکلاتی که در زمان جدایی از پرسپولیس و حضور در تراکتورسازی برای سربازی با مدیران سابق داشت باعث شد طاهری و ترکاشوند با انتقادات تند خود او را بدرقه کنند و حتی در مقطعی مدیرعامل سابق اعلام کرد قرارداد این بازیکن که نیمفصل دیگر از آن باقی مانده را فسخ کردهاند.

با این حال برانکو ایوانکوویچ در گفتوگویی در واکنش به این سوال که آیا در صورت ادامه محرومیت از نقل و انتقالات برای فصل آینده با مشکل مواجه نخواهند شد، خبر از بازگشت امید عالیشاه داد و اعلام کرد این بازیکن بعد از پایان دوران سربازیاش قادر خواهد بود به ترکیب پرسپولیس بازگردد و به این شکل شایعه فسخ قراردادش که مدیران سابق از آن خبر داده بودند را کاملا تکذیب کرد. عالیشاه فروردین سال آینده دوران سربازیاش در تراکتورسازی به پایان خواهد رسید و در پایان فصل قادر خواهد بود به ترکیب سرخپوشان تهرانی بازگردد. این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از دیدار هفته گذشته فرصت پیدا کرد دقایقی در ترکیب تراکتورسازی به میدان برود و از این هفته با آمادگی کامل در اختیار سرمربی ترکیهای تراکتور خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها