تنها 70 روز تا افتتاح یکی از زیباترین #ورزشگاه های #روسیه (کاسموس آره نا) برای میزبانی جام جهانی 2018 باقی مانده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۴۹
ورزشگاهی که نصفش زیر زمین است ! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، تنها 70 روز تا افتتاح یکی از زیباترین #ورزشگاه های #روسیه (کاسموس آره نا) برای میزبانی جام جهانی 2018 باقی مانده است.

"کاسموس آرنا" در شهر سامارا ورزشگاهی 45 هزار نفری است که مراحل ساخت آن از دو سال قبل با بودجه ای 320 میلیون دلاری آغاز شد و حالا به مرز افتتاح رسیده است.ورزشگاهی با طراحی خاص که به اذعان کارشناسان روسی نصف آن زیر زمین قرار دارد.

این ورزشگاه که در طراحی و ساخت آن از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده شده است نه تنها ظاهری شبیه به سفینه های فضایی(یوفو) دارد بلکه سکوهای آن در سه طبقه با تمامی امکانات تفریحی و سرگرمی ساخته شده است. مهندسان ساخت این ورزشگاه از هولدینگی ساختمانی متشکل از روسیه، آلمان و هلند هستند براساس فضای اجتماعی حاکم بر این شهر و استان در مرکز روسیه طرح های اولیه این ورزشگاه را آماده و به تصویب رساندند.

ورزشگاه کاسموس آرنا بنا به قرعه کشی صورت گرفته در رقابت های جام جهانی میزبان 6 تا 8 بازی خواهد بود که مهمترین بازی های این ورزشگاه را می توان جدال روسیه با اروگوئه در مرحله گروهی دانست ضمن این که یکی از بازی های مرحله یک چهارم نهایی نیز در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها