هفته 21 لیگ دسته یک آزادگان کشور روز گذشته در حالی برگزار شد که لغو حساس‌ترین بازی این هفته و همچنین شکست صدرنشین به مهم‌ترین خبر این هفته تبدیل شد. در حالی که همه منتظر دربی شمال کشور میان خونه به خونه و نساجی مازندران بودند، این بازی به دلیل شرایط جوی لغو و به زمان دیگری موکول شد. البته بازی راه‌آهن - اکسین و ملوان صبای قم نیز به همین دلیل برگزار نشد.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۵۰

با این حال در مهمترین اتفاق این هفته، فجر سپاسی شیراز در خانه توانست با یک گل نفت مسجد سلیمان را شکست دهد تا هم خود تا رده پنجم صعود کنند و هم بالانشینان به کمتر کردن فاصله خود با نفت مسجد سلیمان امیدوارتر شوند.

اتفاق مهم دیگر روز گذشته لیگ استعفای سرمربیان تیمهای مسکرمان و ایرانجوان بوشهر بود. احمد نخعی سرمربی تیم مس کرمان پس از شکست سنگین 5 بر یک تیمش مقابل گل گهر سیرجان از سمت خود استعفا داد. غلامرضا دلگرم سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر نیز پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل شهرداری تبریز از سمت خود استعفا داد. نتایج هفته 21 لیگ آزادگان به این ترتیب است:

شهرداری ماهشهر یک - مس رفسنجان یک؛ فجر سپاسی یک - نفت م.سلیمان صفر؛ ایران جوان بوشهر صفر - ماشینسازیتبریز 2 ؛ آلومینیوم اراک صفر - بادران تهران صفر؛ گل گهرسیرجان 5 - مس کرمان یک؛ شهرداری تبریز 2 - برق جدید شیراز صفر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها