در شب پیروزی قاطع پاری‌سن ژرمن مقابل مون پلیه

کاوانی رکورد زد ، نیمار درخشید

طی چند ماهی که از آمدن نیمار به پاری‌سن رژمن گذشته، دو خبر بیش از همه در مورد این باشگاه فرانسوی در رسانه‌ها شنیده شده است. یا این‌که در رسانه‌ها اعلام می‌شد نیمار در ترکیب تیمش خود درخشیده و پیروزی دیگری برای پاریسی‌ها به ارمغان آورده یا این‌که حاشیه دیگری از سوی این بازیکن برزیلی در رسانه‌ها مخابره می‌شد. خبری که طی هفته‌های گذشته زیاد در مورد نیمار منتشر می‌شد، رفتن احتمالی او به رئال مادرید در تابستان سال بعد بود. بازی هفته 23 لوشامپیونه اما فرصتی شد تا نیمار علاوه بر درخشش درون زمین، در پایان بازی نیز به حواشی پیش آمده طی چند هفته گذشته واکنش نشان دهد.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۲۸

نیمار در بازی شنبه شب با زدن دو گل از چهار گل تیمش نقش بسزایی در نوزدهمین پیروزی شاگردان اونای امری داشت تا این تیم با 59 امتیاز همچنان مقتدرانه در صدر بایستد. نیمار در پایان این بازی پیش از هر موضوع به شایعه جداییاش از پاریسنژرمن اشاره کرد و گفت: من اینجا آرامش دارم و از همتیمیهایم راضیام. من برای همین چیزها به اینجا آمدهام، برای اینکه تاریخسازی کنم و بهترین بازیهایم را انجام دهم. شایعات همیشه وجود دارند و زمانی که در سانتوس و بارسلونا هم بودم چنین شایعاتی دربارهام وجود داشت. در طول تمام بازارهای نقلوانتقالات، افرادی هستند که نام مرا می‌‌آورند. همیشه درباره بازیکنان بزرگ شایعهسازی میکنند و من هم تنها بازیکن دنیای فوتبال نیستم که دربارهاش شایعه میسازند، اما این روزها ظاهرا فقط درباره من صحبت میشود، اما چه کاری از دست من ساخته است؟

نیمار درباره هو شدنش از سوی هواداران پاریسنژرمن در جریان بازی دو هفته پیش مقابل دیژون وقتی که نگذاشت کاوانی ضربه پنالتیای را بزند که او را به رکورددار گلزنی در PSG تبدیل میکرد، هم عنوان کرد: مسلما ناراحت شدم، اما ما برای همین اینجا هستیم، برای اینکه یک بار هو شویم و یک بار دیگر مورد تشویق قرار بگیریم. من راضیام به خصوص بابت پیروزیمان که مهمترین چیز است. فکر میکنم بازی خوبی انجام دادیم.

شایعه جدایی نیمار از تیم پاریسی و رفتن به رئال این هفتهها به قدری مطرح شده که حتی مالک این باشگاه نیز شنبهشب به این مساله واکنش نشان داد. ناصر الخلیفی، رئیس قطری پاریسیها گفت: 100 درصد که نه او 200درصد در پاری سن ژرمن باقی خواهد ماند. چرا باید نیمار راهی رئال یا تیم دیگری شود؟ او با پاری سن ژرمن قرارداد پنجساله دارد و تنها چهار ماه از زمان این قرارداد میگذرد.

او ادامه داد: نیمار هیچ مشکلی در پاری سن ژرمن ندارد. او رابطه خوبی با کاوانی دارد. تلاشهایی برای ایجاد دشمنی بین این دو بازیکن وجود دارد اما ما اجازه نمیدهیم تیم وارد حاشیه شود. هم نیمار و هم خانواده او از بودن در پاریس خوشحال هستند. نگاه کنید که او چقدر خوشحال است و در زمین چه بازیهای درخشانی را به نمایش میگذارد. دلیلی ندارد که نیمار به جدایی از پاری سن ژرمن فکر کند.

این بازی یک نکته دیگر هم داشت و اینکه کاوانی با زدن اولین گل تیمش در دقیقه 11 تعداد گلهای خود در PSG را به عدد 157 رساند و با شکستن رکورد 156 گل زلاتان ابراهیموویچ به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. این مهاجم اروگوئهای 30 ساله پس از دریافت جامی نمادین به عنوان رکورددار گلزنی در این تیم، به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: نوشتن نامم در تاریخ باشگاه پاریسنژرمن، این تیم و هواداران، خارقالعاده است. بسیار خوشحالم که توانستم یک گل دیگر بزنم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانم خدمات بیشتری به PSG ارائه کنم. این علاقه متقابل میان من و هواداران واقعا چیز زیبایی است و مرا منقلب میکند.

کاوانی علاوه بر زدن گل نخست تیمش، یکی از مهمترین اتفاقات بازی شب گذشته پاریسیها را رقم زد. او با سخاوتمندی تمام به نیمار اجازه داد ضربه پنالتی دقیقه 40 را بزند تا گل دوم PSG و دو هزارمین گل تاریخ این تیم در پارکدوپرنس به ثبت برسد. کاوانی درباره این حرکتش اظهار کرد: زندگی برای من اینگونه است. گاهی اوقات بهتر است بخشنده باشید تا گیرنده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها