معاون سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد:

تعطیلی روز دوشنبه تهران در انتظار تایید دولت

سخنگوی شرکت ملی گاز در رابطه با احتمال قطع گاز بخاطر برف اخیر گفت: ممکن است به دلیل تعمیرات ، مشترکی با مشکل مواجه باشد اما قطع گاز به دلیل کمبود گاز و یا افت فشار تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۷۷
تکذیب قطع گاز به دلیل کمبود و یا افت فشار/ برای سرمای امشب برنامه ریزی شده است

مجید بوجارزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار جام‌جم آنلاین گفت: در کل کشور، تهران و نیز شمال کشور مشکل قطعی گاز را نداشتیم و وضعیت شبکه نرمال و بسیار خوب است، با سردتر شدن هوا و مصرف بهینه هموطنان نیز مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: از شب گذشته گاز با بالاترین حجم مصرف به خصوص در بخش خانگی روبرو بوده و با توجه به برودت هوا پیش بینی می شود حدود ۵۰۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده باشد و با پیش بینی ادامه شرایط و مصرف گاز خانگی تا ۵۵۰ میلیون متر مکعب، برنامه ریزی به صورتی انجام شده است تا در میزان تولید گاز، انتقال و نیز ذخیره خطوط آن مشکلی نباشد.

سخنگوی شرکت گاز درباره خبر قطعی گاز برخی مناطق تهران در رسانه‌ها افزود: فعلاً در هیچ بخش از کشور اعم از تهران، قائم شهر و نیز استان مازندران قطعی گاز و یا مشکل فشار شبکه نداریم؛ ممکن است به دلیل تعمیرات مشترکی با مشکل مواجه باشد اما قطع گاز به دلیل کمبود گاز و یا افت فشار تکذیب می‌شود.

نسترن نعمتی/‌جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها