علیرضا جهانبخش: فعلا قصدی برای جدایی ندارم

حالم در آلکمار خوب است

علیرضا جهانبخش از جمله بازیکنانی است که همه امیدوارند در جام جهانی روسیه خوش بدرخشد. او سن و سال زیادی ندارد ولی اگر در روسیه به میدان برود، دومین جام جهانی اش را تجربه می‌کند. سن و سال جهانبخش به شکلی است که اگر همین‌طور ادامه بدهد و خوش شانس باشد، شاید دو جام جهانی دیگر هم بازی کند.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۹۳

جهانبخش امسال عملکرد فوقالعادهای در لیگ هلند داشته و در نیمفصل اول این رقابتها، بهترین بازیکن آلکمار بود. درخشش این بازیکن باعث شد تا شایعاتی درباره احتمال انتقال او به باشگاه بزرگتری مطرح شود. حتی رسانههای ایتالیایی از احتمال حضور علیرضا در باشگاه لاتزیو خبر دادند. اما جهانبخش میگوید فعلا تمرکزش روی تمرینات و بازیهای آلکمار است و به چیز دیگری فکر نمیکند.

نقل و انتقالات فوتبال اروپا همچنان ادامه دارد و قاعدتا بازیکنان هنوز زمان دارند تا در این باره تصمیم بگیرند. جهانبخش در این باره توضیح میدهد: «فکر نمیکنم از آلکمار جدا شوم. در واقع فعلا قصدی برای جدایی ندارم. تمام تمرکزم روی تمرینات و بازیهاست و دوست ندارم تمرکزم را در سال جام جهانی از دست دهم. این بحثهایی است که بیشتر در رسانهها میشود. همانطور که میدانید من بازیکن آلکمار هستم و باشگاه باید درباره آیندهام تصمیم بگیرد. من نمیتوانم سرخود تصمیمی بگیرم.»

وقتی از جهانبخش درباره پیشنهاد لاتزیو و دیگر پیشنهادها میپرسیم، مکثی میکند و جواب میدهد: «ببینید پیشنهاد باید رسمی باشد. الان پیشنهادها رسمی نیست. یعنی من، مدیر برنامههایم و باشگاه هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکردهایم. اگر باشگاهی مرا بخواهد باید به آلکمار پیشنهاد رسمی بدهد و برای من دعوتنامه بفرستد. ولی تا این لحظه چنین خبری نبوده. بیشک اگر دعوتنامه میفرستادند باشگاه هم مرا در جریان این مساله میگذاشت.»

جهانبخش در ادامه میگوید که دوست دارد در سال جام جهانی، جایی باشد که راحت است: «خب من در آلکمار خیلی راحت هستم. اینجا همه چیز خوب است و واقعا از بودن در آلکمار لذت میبرم. قطعا اگر بخواهم جایی بروم، باید از اینجا بهتر باشد. قبل از جام جهانی خیلی مهم است که چه تصمیمی میگیرید. من نمیخواهم شرایط طوری رقم بخورد که آمادگیام به خطر بیفتد. به همین خاطر ترجیح خودم این است که در این باشگاه بمانم و بعدا درباره جدایی تصمیم بگیرم.» مثلا در تابستان آینده؟ علیرضا جواب میدهد: «خب در آن زمان تصمیمگیری راحتتر خواهد بود. بعد از جام جهانی است و شرایط فرق میکند.»

آیا او راهی لیگ جدیدی میشود؟ جهانبخش میگوید: «این هم مشخص نیست، ولی به هر حال خودم دوست دارم کار در فضای جدیدی را تجربه کنم. باید ببینیم در آن زمان چه اتفاقی میافتد. خودم دوست دارم به جام جهانی بروم و آنجا بتوانم بازیهای خوبی انجام دهم. امسال خیلی سخت روی این مساله تمرکز کردهام و دوست ندارم به حواشی و سایر مسائل توجه کنم. زیاد خودم را درگیر شایعات و خبرهایی که درباره انتقالم به باشگاههای دیگر است، نمیکنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها