گومز پینتو خرید جدید آبی‌ها به تهران رسید

مهاجم گل نزن در استقلال

استقلال تهران سرانجام بعد از کلی پنهان کاری و تاکید روی این موضوع که مهاجمی فوق‌العاده به خدمت می‌گیرد «یازالده گومز پینتو» را به تهران آورد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۱۳

این بازیکن صبح دیروز وارد تهران شد و به باشگاه استقلال رفت. آبیها ابتدا مهاجم دیگری مدنظر داشتند و میخواستند او را جذب کنند. باشگاه برای او که در فرانسه بود و همینطور مدیر برنامهاش که در تایلند به سر میبرد، بلیت همزمان گرفت تا به تهران برسند، ولی در فرودگاه امام(ره) اتفاق جالبی افتاد. مدیر برنامه رسید ولی بازیکن خارجی نه! این خانم به مسئولان استقلال گفت: «دو ساعت از پروازم گذشته بود که آن بازیکن به صورت اینترنتی با من تماس گرفت و گفت به ایران نمیآید.»

خیلی زود مشخص شد همه چیز زیر سر کوئیکه، بازیکن سابق استقلال بوده است. او به مهاجم مورد نظر استقلالیها گفته بود این باشگاه بد قول است و قطعا او را اذیت خواهند کرد و به نفعش نیست به تهران سفر کند. به همین خاطر آن مهاجم استقلالیها را دور زد و حالا عازم چین شده است تا برای یک فصل بازی حدود 700 هزار دلار پول بگیرد. این بازیکن قصد داشت با حضور در استقلال، تجربه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و قیمت خود را بالاتر ببرد، ولی این اتفاق رخ نداد. استقلالیها که متوجه این موضوع شدند تصمیم گرفتند در خفا و به دور از رسانهها، مهاجم بعدی خود را به تهران بیاورند. روز گذشته پینتو مهاجم پرتغالی به تهران رسید تا مشخص شود مهاجمی که در نهایت شفر انتخاب کرده، اوست.

آمار عجیب مهاجم جدید استقلال!

وینفرد شفر به این دلیل سجاد شهباززاده را کنار گذاشت که اعتقاد داشت او گل نمیزند و از روزهای اوجش فاصله زیادی دارد. مهاجم سابق آبیها هم به محض ورود به قطر برای تیم القطر بازی کرد و توانست یک گل برای این تیم بسازد. 12 ساعت بعد از درخشش سجاد در قطر، پینتو وارد تهران شد و به باشگاه استقلال رفت.

برای خیلی از هواداران جالب بود که بدانند مهاجم جدید باشگاه کیست و چه ویژگیهایی دارد؟ پینتو 29 سال دارد و در تیم زیر 20 و 21 پرتغال بازی کرده است. او در این تیم 25 بار به میدان رفته و سابقه زدن 8 گل ملی را هم دارد. البته این مساله مربوط به چند سال قبل است و پنیتو دیگر به آن اندازه خوب نیست، چراکه اگر خوب بود میتوانست به تیم ملی پرتغال برسد و حداقل حالا برای کسب درآمد مجبور نباشد به ایران سفر کند!

گومز پینتو از سال 2015 و تا پیش از حضور در استقلال، عضو تیم ریو آوه در لیگ پرتغال بود و هیچگاه نتوانست عملکرد خوبی برای این باشگاه داشته باشد. پینتو در سه سال گذشته 42 بار برای تیم ریوآوه به میدان رفت و تنها 4 گل برای ریوآوه به ثمر رساند! حالا این سوال برای طرفداران استقلال پیش آمده که آیا پینتو با چنین آماری میتواند در استقلال موفق باشد؟ آیا او میتواند مشکل گلزنی استقلال را در ادامه فصل حل کند؟ بیشک گذشت زمان به این سوال پاسخ خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها