پسر معتاد پس از قتل پدرش با ضربه‌های تبر، خانه را به آتش کشید.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۷۵

به گزارش جامجم، عصر روز چهارشنبه ماموران پلیس و آتشنشانی از آتشسوزی خانهای در گرجی محله بهشهر با خبر شدند. آتشنشانان بلافاصله شعلههای آتش را خاموش کرده و با جسد مرد میانسالی روبهرو شدند.

بررسیها نشان میداد، این مرد قبل از آتشسوزی به قتل رسیده و آثار خون در اطراف او دیده میشد. ماموران برای رازگشایی از این موضوع به تحقیق از همسر مقتول پرداختند که او اظهار کرد عامل قتل پسر معتادش است که پس از جنایت و آتشزدن خانه متواری شد.

سرهنگ ذبیحالله پهلوانی، رئیس پلیس آگاهی مازندران در این باره به جامجم گفت: بررسیهای پلیسی برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد. تحقیقات نشان داد او اعتیاد به موادمخدر دارد و بتازگی از زندان آزاد شده است. با اجرای طرح مهار، قاتل قبل از این که فرصتی برای فرار پیدا کند دستگیر شد .

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل را فاش کرد. متهم مدعی شد، پدرم به رفتار من اعتراض داشت و بر سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم. عصر چهارشنبه دوباره با هم درگیر شدیم. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با تبری که در خانه بود به سمتش حمله کرده و او را کشتم. من قصد آتش زدن خانه را نداشتم و اتصالی سیم برق باعث آتشسوزی شد. بعد از قتل از خانه خارج شدم و فرار کردم که ماموران دستگیرم کردند. رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خاطر نشان کرد: تحقیقات درباره ادعای متهم ادامه دارد و از سوی مقام قضایی برای پسر متهم به قتل قرار قانونی صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها