چرا خیال هواداران تراکتور را راحت نمی‌کنید؟

تردید در همکاری دنیزلی و آجرلو

در شرایطی که خبر رسیده آخرین مراحل مذاکره با مصطفی دنیزلی به پایان رسیده و حتی او با تراکتوری‌ها بر سر مبلغ 400 هزار دلار به توافق رسیده است، اما انگار یک جای کار می‌لنگد.سال‌ها قبل بود که دنیزلی با آجرلو و پاس تهران به ایرانی‌ها معرفی شد.شاید آن زمان کمتر کسی این سرمربی ترکیه‌ای را می‌شناخت اما حالا این مرد 70 ساله ترک‌تبار شاید سرشناس تر از خیلی مربیان ایرانی باشد!
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷۹

آجرلو آن زمان با مردی قرارداد بست که تقریبا 55 ساله بود و انگیزههای بالایی برای کار کردن داشت. او نتایج خوبی هم با پاس گرفت تا شروعی خوب در فوتبال ایران داشته باشد. حالا تقریبا 15 سال از اولین حضور او در ایران گذشته است و دنیزلی 70 ساله است. انرژی قبل را ندارد و البته قیمتش هم پایینتر از آن سالهاست! بدون شک از دنیزلی فقط یک نام بزرگ باقی مانده است، اگر نه او بارها پیشنهاد تیمهای ایرانی را رد کرده است و شاید بهدلیل اینکه تبریز به ترکیه نزدیک است کمی برای تیمداری وسوسه شده باشد. دنیزلی چهرهای جذاب برای فوتبال ایران بوده و هست و هنوز حامیانی سنتی دارد، اما منتقدانی که شفر را با این همه انرژی یک بازنشسته مینامیدند، اگر دنیزلی این روزها را ببینند احتمالا حملات تندتری خواهند داشت. دنیزلی شباهت زیادی به بلاژویچ در زمان بازگشت به ایران و رفتن به مس کرمان دارد و خیلی آن پاشای سابق نیست. البته آجورلوها روی بداخلاق دنیزلی را هم دیده اند؛ زمانی که او در کورس قهرمانی با تیمشان به اصفهان نرفت و تهران نشست تا پاس به ذوب آهن ببازد و آنها دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه نداشته باشند.به همین دلیل هم هست که شاید کمی برای توافق نهایی با مصطفی پاشا تردید داشته باشند و شاید هم همین حالا که این مطلب به چاپ رسیده است اتفاقات دیگری افتاده باشد.

البته یک دلیل دیگر هم سد راه توافق دنیزلی با تبریزیهاست. دنیزلی که به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی تی آر تی اسپورت ترکیه فعالیت میکند، قراردادی یکساله با این شبکه امضا کرده و برای اینکه بتواند با تراکتور همکاری کند، دو راه دارد؛ یکی اینکه او شنبهها تبریز را به مقصد استانبول ترک کند و بعد از حضور در برنامه شنبهشبها برگردد و راه دوم فسخ قرارداد با این شبکه تلویزیونی است. اینکه دنیزلی یک روز در هفته به ترکیه برود و در ایران نباشد، با توجه به شرایط حساس تراکتورسازی با موافقت مسئولان این باشگاه مواجه نشده و در این صورت تنها راهکار فسخ قرارداد با شبکه تلویزیونی تیآرتی اسپورت است که این مساله را هم مدیران تلویزیون ترکیه نمیپذیرند.

در این شرایط دنیزلی همراه دخترش که کارهای مربوط به آقامصطفی را انجام میدهد، در حال رایزنی با مدیران شبکه تی آر تی هستند تا شاید بتوانند آنها را راضی به فسخ قرارداد کنند که البته کار دشواری به نظر میرسد.از این رو فرجهای که دنیزلی از مسئولان تراکتورسازی خواسته به علت همین موضوع است و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت تیم تبریزی رخ خواهد داد.هر چه هست هواداران تراکتورسازی نگران هستند؛ نگران اینکه چه اتفاقی برای تیم شان میافتد و آنچه مشخص است آنها برای بازی با سایپا سرمربی ندارند و فعلا مجتبی حسینی روی نیمکت است، اما بدون شک برای بازی آینده آنها تغییرات زیادی در این تیم انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها