مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما از انتخاب مدیری برای اجرای برنامه «هفت» خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۲۷
مهران مدیری مجری هفت شد

به گزارش جام جم آنلاین، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه‌های دهه فجر این شبکه گفت: مطابق سال‌های گذشته برنامه «هفت» مروری به جشنواره فیلم فجر امسال خواهد داشت که شامل بررسی 22 فیلم، 2 مستند، فیلم کوتاه و یک انیمیشن است.

وی ادامه داد: گروه تولید برنامه «هفت» از مدت‌ها پیش تلاش کردند با تمرکز بر آثاری که از خروجی جشنواره بیرون می‌‌آید گزارش‌های خوبی را برای مردم تهیه کنند.

ناصر کریمان در خصوص شایعاتی پیرامون انتخاب رضا رشیدپور و یا مهران مدیری برای اجرای برنامه «هفت» عنوان کرد: «هفت» به دلیل اینکه برنامه مهمی در رسانه است می‌توان آن را حوزه تعاملی بین مخاطب و سینما از منظر تلویزیون دانست و مورد توجه مجموعه رسانه‌های مکتوب است و برای اینکه تیراژ بهتری داشته باشند و مخاطب بیشتری جذب کنند به گمانه‌زنی‌ها، شایعات و موارد مختلف می‌پردازند.

وی تصریح کرد: شبکه سه با هماهنگی و تایید معاونت سیما مهران مدیری را برای اجرای برنامه هفت انتخاب کرد و خوشبختانه ایشان انجام این مسئولیت مهم را پذیرفتند. اما آنچه پیش از این، اخباری منتشر شده بود مبنی برای انتخاب رشیدپور برای اجرای هفت تا الان چنین بحثی مطرح نبوده چراکه ایشان مسئولیت برنامه سنگین و پرمخاطب «حالا خورشید» در شبکه سه سیما را برعهده دارند.

کریمان در خصوص میزان دستمزد مجری برنامه «هفت» گفت: هنوز برنامه «هفت» را برآورد نکرده‌ایم و دستمزد مجری مشخص نیست؛ به همین خاطر بیشتر مسائل حاشیه‌‌ای است. این موضوع یک حوزه کارشناسی دارد و مجموع نظارت مدیریتی در داخل سازمان، بخش خصوصی و حوزه تهیه‌کنندگان سینما، برای سرمایه‌گذاری تصمیم می‌گیرند. اولین رکن ما در برنامه‌سازی جذب مخاطب، آرمان‌ها و اهداف نظام است و در این چارچوب‌ها به یک جمع‌بندی می‌رسیم؛ بنابراین هر هزینه‌ای که پرداخت می‌شود با مصلحت سازمانی تطبیق خواهد داشت.

وی درباره ویژه برنامه «حالا خورشید» در ایام دهه فجر اظهار داشت: «حالا خورشید» برنامه روتین شبکه است و سعی شده با در نظر گرفتن فضای روتین برنامه به دستاوردها و پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی که در سال 96 ممکن است توسط دولت افتتاح شود، بپردازد و روی بالندگی و شکوفایی در کشور تمرکز رسانه‌ای داشته باشد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: سوال‌هایی که برای مسابقه روتین «جدول» طراحی شده پیرامون تاریخ انقلاب و مباحثی که می‌تواند جریان‌ساز باشد. همچنین مستند «روزهای سرنوشت» که در مدت دو سال در حال تولید است به 10 واقعه مهمی که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده می پردازد و به صورت مستند بازسازی خواهد شد.

کریمان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص برنامه‌های نوروز شبکه سه در سال 97 اظهار داشت: در جمع‌بندی و طراحی دو الی سه طرح داشته‌ایم و عزیزانی که سابقه طراحی برنامه‌های نوروزی داشته‌اند طرح خود را به گروه ارائه کرده‌اند. امسال همانند سال‌های گذشته برنامه «سه ستاره» نخواهیم داشت و ویژه برنامه‌ای را از شنبه 27 اسفند ماه تدارک دیده‌ایم که تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت و در روز 29 اسفند ویژه برنامه صدا و سیما به مدت 8 ساعت پخش می‌شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان گفت: تحویل سال 97 همزمان با شهادت امام هادی (ع) است و به همین منظور تدارک ویژه‌ای را با عنوان پرداختن به زندگی و سلوک این امام خواهیم داشت. همچنین مسابقه‌ای در خصوص زندگی امام هادی (ع) در نظر گرفته شده که در این ویژه برنامه پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها