وقتی شبکه ماهواره‌ای پرس تی‌وی افتتاح شد و کار خود را به طور رسمی آغاز کرد، روزنامه جروزالم پست چاپ اسرائیل در تحلیلی به این مناسبت، از این شبکه به عنوان آخرین سلاح ایران به زبان انگلیسی یاد کرد و هدف از تاسیس پرس تی‌وی را مقابله به‌مثل دولت ایران در برخورد با رسانه‌های غربی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۹۳

امروز رسانه به عنوان ابزاری قدرتمند در دست دولت‌ها قرار گرفته‌ و ترس دولت اسرائیل نیز بی‌دلیل نبوده و از این بابت می‌توان به او حق داد که بترسد از این‌که هرچه خود و دولت‌های همپیمانش برای ملت‌های جهان تدارک دیده و از طریق رسانه به خورد آنان می‌دهند، کارساز نباشد. پرس‌تی‌وی به عنوان پادزهری در میان این هجوم نرم جهانی به افکار عمومی مردم دنیا پا به میدان نهاده تا با هدف تجزیه و تحلیل اخبار و رویدادهای اقصی نقاط دنیا به زبان انگلیسی از روی دیگر داستان برای ملت‌های انگلیسی‌زبان در اروپا و آمریکا پرده بردارد.

«we the people» یا همان «ما، مردم» یکی از برنامه‌های خبری و تحلیلی است که اخبار و حواشی مربوط به زمامداری دونالد ترامپ بر آمریکا را زیر ذره بین خود دارد.

حضور ترامپ در مقام ریاست‌جمهوری جدید آمریکا و حواشی‌ پیرامون وی، از ابتدای ورود به کاخ سفید تا حاشیه‌های مربوط به شخصیت او موضوع این برنامه است که جذابیت‌های خاص خود را برای مخاطبان پیدا کرده است و دریافت بازخوردهای گاه چند میلیونی از بینندگان برنامه در قالب مراجعه به ویدئوهای برنامه در فضای مجازی و اظهارنظر درباره برنامه، این موضوع را تائید می‌کند.

«ما، مردم» از بخش‌های بسیار متنوعی تشکیل شده و به دلیل فرم آن به عنوان برنامه‌ای جذاب و به دور از کسالت
از کار درآمده است. «ما؛ مردم» با یک تیتراژ پرانرژی و با جذابیت در فرم و رنگ تیتراژ با استفاده از نرم‌افزارهای موشن گرافیکی ساخته شده و یک موسیقی مهیج که خبر از جنجالی بودن و پرانرژی بودن محتوای برنامه می‌دهد، آغاز می‌شود. در نهایت نیز لوگوی برنامه
we the people مهر خود را بر صفحه نخست می‌کوبد.

فاطمه محمدی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها