آشتیانی از تهران: اجناسی که در میادین میوه و تره‌بار شهرداری عرضه می‌شود بی‌کیفیت و درجه 2 است و شهروندان حق دست‌چین کردن ندارند و اجناس بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۱

افزایش حقوق به گرد گرانی نمیرسد

شیخالاسلامی از تهران: 10 درصد افزایش حقوق سال 97 برای بازنشستگان با توجه به گرانی و مخارج گزاف زندگی، ناعادلانه است.

سود سهام عدالت گمشده

بهاری از قائمشهر: چرا دولت محترم سود سهام عدالت را با وجود پرداخت بدهی و تسویه حساب به مردم پرداخت نمیکند؟

قدردانی از پلیس

عباسی از قم: از نیروی انتظامی بابت برگرداندن آرامش به کشور و حفظ و نگهداری جان و مال مردم کمال تشکر را دارم.

جوابیه

در پی درج پیامی در 11 دی 1396 با عنوان «ازدحام جمعیت در خط یک مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: از آبان امسال با برنامهریزی انجام شده، فاصله حرکت قطارهای خطوط درونشهری بویژه در خط یک مترو در ساعات شلوغی کاهش و تعداد حرکت قطارها نیز حدود 20 درصد افزایش یافته است. بر همین اساس در مورد انتقاد مطرح شده توسط مسافر محترم باید گفت: فاصله حرکت قطارهای خط یک مترو، در ساعات شلوغی از 5 دقیقه به 5/4 دقیقه کاهش یافته که انشاءالله در صورت تامین ناوگان بیشتر باز هم سرفاصله حرکت قطارها کاهش خواهد یافت.

جوابیه

در پی درج پیامی در 2 دی 1396 با عنوان «نصب دیوار صوتی بر روی پل خاقانی» شهرداری منطقه 8 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: پل غیر هم سطح خاقانی بر روی بزرگراه شهید باقری و در محدوده مناطق 8 و 13 شهرداری واقع شده و با توجه به اینکه اختلاف پل مذکور با منازل مسکونی در محدوده این منطقه موجب کاهش تراز صوت پایینتر از حد استاندارد منطقه مسکونی (55 دسیبل) شده لذا نصب دیوار صوتی در حاشیه پل فوق در اولویت این منطقه نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها